Welkom Gast ( Inloggen | Registreer gratis )
![]() ![]() |
| Freek |
3-08-2005, 14:29
Bericht
|
![]() Erelid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Erelid Berichten: 5.000 Sinds: 7-03-04 Van: Groningen Gebruiker Nr.: 5 |
Hallo allemaal,
Zoals een aantal van jullie al weten ben ik al een tijdje bezig met het ontwikkelen van een website waar scheidsrechters eenvoudig al hun aanstellingen en gefloten wedstrijden kunnen bijhouden. Inmiddels is het ver genoeg gevorderd om een eerste testversie online te plaatsen. Je kunt deze testversie vinden op http://www.jeugdscheidsrechter.nl/refstat/ Voorlopig bevat deze testversie alleen nog de belangrijkste functies, meer functies zullen later toegevoegd worden. Voordat ik meer functies ga toevoegen wil ik echter eerst graag weten wat jullie er tot nu toe van vinden. Ik nodig jullie dus allemaal uit om je aan te melden op bovenstaande pagina en het programma zo goed mogelijk te testen. Met jullie hulp kan ik het programma zo goed mogelijk ontwikkelen. Wat wil ik van jullie weten? Alles (behalve je pincode Alle vragen / opmerkingen / suggesties / bug-reports etc. kun je in dit topic plaatsen of mailen naar [URL=mailto: refstat@jeugdscheidsrechter.nl]refstat@jeugdscheidsrechter.nl[/URL] Wat wil ik dus dat jullie doen? Meld je aan en probeer zoveel mogelijk functies uit. Over een paar dagen zal ik alle informatie uit de database weer verwijderen, dus het maakt niet uit of je nu de waarheid of de grootste onzin invult. (Dit is je kans om een aanstelling voor de finale van het WK in te vullen Op dit moment is dus werkelijk alles nog toegestaan. Ook proberen om de beveiliging te doorbreken is toegestaan, graag zelfs. Ik hoop dat jullie het programma goed bevalt en ik hoop een heleboel reacties binnen te krijgen Freek |
| gertjuh1987 |
3-08-2005, 14:38
Bericht
|
![]() Pierluigi Collina ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Forumlid Berichten: 859 Sinds: 6-04-05 Van: Friesland Gebruiker Nr.: 209 |
ik heb me aangemeld freek
-------------------- © LAAT JE HOREN OP HET FORUM ! ©
BALLO! FRISIAN REFEREE ON TOUR |
| Tukkerscheids |
3-08-2005, 14:59
Bericht
|
|
Pierluigi Collina ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Forumlid Berichten: 1.894 Sinds: 29-07-04 Gebruiker Nr.: 86 |
Ik heb me ook aangemeld. Leuk programma.
|
| Bastez |
3-08-2005, 15:00
Bericht
|
|
Pierluigi Collina ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Forumlid Berichten: 1.073 Sinds: 30-05-04 Gebruiker Nr.: 57 |
Ik heb me ook aangemeld
|
| mark_taz |
3-08-2005, 15:31
Bericht
|
![]() Pierluigi Collina ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Forumlid Berichten: 1.799 Sinds: 9-10-04 Gebruiker Nr.: 113 |
Ik heb me ook aangemeld zoals sommige misschien al gezien hebben..
|
| pirke12 |
3-08-2005, 16:02
Bericht
|
![]() Pierluigi Collina ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Forumlid Berichten: 924 Sinds: 27-06-04 Van: Made Gebruiker Nr.: 73 |
Tuurlijk heb ik me ook aangemeld.
Lijkt me leuk -------------------- Groep 2 scheidsrechter op zondag (Zuid I)
|
| Stijn |
3-08-2005, 16:04
Bericht
|
|
Pierluigi Collina ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Forumlid Berichten: 2.063 Sinds: 20-05-04 Van: Bladel Gebruiker Nr.: 52 |
Ik heb me ook aangemeld, maar kan niet inloggen omdat ik nog geen wachtwoord gekregen heb. Hoe lang duurt dat ongeveer Freek?
-------------------- |
| scheidsrechter DJ |
3-08-2005, 16:15
Bericht
|
|
Assistent-Scheidsrechter ![]() ![]() Groep: Forumlid Berichten: 15 Sinds: 2-07-05 Van: Friesland Gebruiker Nr.: 261 |
Ik heb mij ook aangemeld
-------------------- KNVB-scheidsrechter, district Noord
Groep ZA 02 & Talenten Traject |
| FishermansFriend |
3-08-2005, 16:46
Bericht
|
![]() Pierluigi Collina ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Forumlid Berichten: 2.294 Sinds: 8-07-04 Van: Rotterdam Gebruiker Nr.: 79 |
Freek bij mij gaat er wat fout... neem voor zondag even contact met je op middels een PB!!
-------------------- |
| Freek |
3-08-2005, 17:02
Bericht
|
![]() Erelid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Erelid Berichten: 5.000 Sinds: 7-03-04 Van: Groningen Gebruiker Nr.: 5 |
QUOTE(Ausderreihetanzer @ Wed 3 August 2005, 17:04) Ik heb me ook aangemeld, maar kan niet inloggen omdat ik nog geen wachtwoord gekregen heb. Hoe lang duurt dat ongeveer Freek? Normaal gesproken is dat mailtje er in enkele ogenblikken. Het kan echter af en toe wat langer duren. |
| FishermansFriend |
3-08-2005, 17:27
Bericht
|
![]() Pierluigi Collina ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Forumlid Berichten: 2.294 Sinds: 8-07-04 Van: Rotterdam Gebruiker Nr.: 79 |
Is het trouwens geen idee om gewoon je forum account te koppelen aan refstat... alles onder 1 dak met 1 naam... is ook makkelijk voor nieuwe leden. Als er op 'aanstellingen' geklikt wordt komt men bij refstat en de ingelogde mensen hoeven niet opnieuw in te loggen... ik weet niet of het technisch gezien mogelijk is maar dit lijkt mij wel een ideale oplossing..!!
Groetjes FF -------------------- |
| ElTonno |
3-08-2005, 18:12
Bericht
|
|
Pierluigi Collina ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Forumlid Berichten: 1.536 Sinds: 16-05-05 Van: Steenwijk, Overijssel Gebruiker Nr.: 234 |
Ik heb me aangemeld. Leuk programma! Leuk gedaan!
Een opmerking, als mensen in vullen dat ze op een rond uur moeten spelen (14:00 bijv.) komt er te staan: 14:0 Er wordt dus een nul vergeten! -------------------- Mark Verlaat
Scheidsrechter Noord Zo02 & Reserve Assistent Scheidsrechter Zondag |
| Stijn |
3-08-2005, 18:46
Bericht
|
|
Pierluigi Collina ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Forumlid Berichten: 2.063 Sinds: 20-05-04 Van: Bladel Gebruiker Nr.: 52 |
QUOTE(Freek @ Wed 3 August 2005, 18:02) QUOTE(Ausderreihetanzer @ Wed 3 August 2005, 17:04) Ik heb me ook aangemeld, maar kan niet inloggen omdat ik nog geen wachtwoord gekregen heb. Hoe lang duurt dat ongeveer Freek? Normaal gesproken is dat mailtje er in enkele ogenblikken. Het kan echter af en toe wat langer duren. Ik heb het nog een keer geprobeerd onder een ander e-mailadres en dat werkte wel. Misschien ligt het eraan dat het eerste e-mailadres via Webmail van mijn Hogeschool (HAN) ging. Nu werkt het wel. -------------------- |
| Freek |
3-08-2005, 19:22
Bericht
|
QUOTE(Ausderreihetanzer @ Wed 3 August 2005, 19:46) Ik heb het nog een keer geprobeerd onder een ander e-mailadres en dat werkte wel. Misschien ligt het eraan dat het eerste e-mailadres via Webmail van mijn Hogeschool (HAN) ging. Nu werkt het wel. Normaal gesproken zou dat niets uit moeten maken. Mochten er meer mensen problemen ondervinden dan ga ik verder kijken. Verder zie ik dat iedereen al druk wedstrijden aan het invoeren is, klasse! Als het goed is zie je achter de nu ingevoerde wedstrijden ook allemaal mooie groene knopjes staan, aarzel niet om ze uit te proberen. Over een paar dagen worden al deze wedstrijden er toch weer uitgegooid. |
| Stijn |
3-08-2005, 19:32
Bericht
|
|
Onder het kopje: Uitslagen
kan ik niet alle wedstrijden bekijken noch alleen de eigen wedstrijden bekijken. Excuus, ik las net de Help hoe het zat! -------------------- |
![]() ![]() |
| Print Versie | Actuele tijd: 3-09-2010 - 18:06 |