puntjepunt
18-10-2009, 20:39
Trieste mededeling
Beste collega scheidsrechters,
Vanmiddag heeft ons het trieste en ongelofelijke bericht bereikt dat onze gewaardeerde collega scheidsrechter Ron Snijders is overleden tijdens het beoefenen van zijn zo geliefde hobby. Hij is in de rust van de wedstrijd West Frisia DP – Grashoppers onwel geworden. Professionele hulp mocht helaas niet baten. Ron is 47 jaar geworden.
Hierbij wens ik de familie en vrienden sterkte met dit verlies.
Robbie70
18-10-2009, 20:44
QUOTE(puntjepunt @ 18-10-2009, 21:39)

Trieste mededeling
Vanmiddag heeft ons het trieste en ongelofelijke bericht bereikt dat onze gewaardeerde collega scheidsrechter Ron Snijders is overleden tijdens het beoefenen van zijn zo geliefde hobby. Hij is in de rust van de wedstrijd West Frisia DP – Grashoppers onwel geworden. Professionele hulp mocht helaas niet baten. Ron is 47 jaar geworden.
Bohhhh, wat een afschuwelijk bericht.
Wat is het dan toch weer allemaal enorm relatief. Sterkte gewenst aan alle nabestaande!
Nick1992
18-10-2009, 20:45
QUOTE(puntjepunt @ 18-10-2009, 21:39)

Trieste mededeling
Sterkte met het verlies voor alle nabestaanden !
Janneman
18-10-2009, 20:48
Ik wens familie en vrienden vanaf deze plek ook veel sterkte toe met het overlijden van hun dierbare.
Woutert
18-10-2009, 20:50
Gatverdamme, dat is nog eens vervelend nieuws. Sterkte voor alle betrokkenen, familieleden en nabestaanden met het verwerken van deze dramatische gebeurtenis.
JochemP
18-10-2009, 20:54
Bah, veels te jong overleden! Veel sterkte aan alle familieleden, nabestaanden en iedereen die deze man kende.
Guus Marees
18-10-2009, 21:14
Dit is gewoon een verschrikkelijk bericht
Vooral voor zijn familie en vrienden
Afgelopen seizoen hebben wij Ron als scheidsrechter gehad bij onze plaatselijke club
Een goede scheidsrechter en een enorm aardige kerel is heen gegaan
Ron, rust zacht.
Menatwork
18-10-2009, 21:24
Zo op het eerste gezicht ken ik de man niet maar vind dit vreselijk, je zal het maar bij hem thuis moeten vertellen ............... Hij komt niet meer thuis.
Mijn condelances aan iedereen die hem liefhad.
Ik wens familie en vrienden vanaf deze plek ook veel sterkte toe met het overlijden van hun dierbare.
Ruben Verrips
18-10-2009, 21:38
Wat een triest bericht... Ik wens familie, vrienden en bekenden veel sterkte toe
Maarten89
18-10-2009, 21:48
Kan me alleen maar aansluiten bij de voorgaande sprekers.
Nick1992
18-10-2009, 21:52
Kan iemand misschien het adres opzoeken ?
voor eventueel een kaartje te sturen ?
Indian Jerry
18-10-2009, 21:53
Beste allemaal,
Allereerst sterkte toegewenst aan de familie, vrienden en bekenden.
Het is wel cru sterven in het harnas.
I.J.G.Reingoud
Sterkte toegewenst! aan iedereen.
onofficial
18-10-2009, 23:46
Wat een ontzettend naar bericht. Ik wil familie, vrienden en bekenden heel veel sterkte toewensen, met dit verlies.
HansSeitner
19-10-2009, 06:45
Heel veel sterkte gewenst aan famillie, vrienden en kennissen.
Hans Seitner
Referee Cas
19-10-2009, 06:45
Mijn condelances voor alle nabestaande.
Ik sluit me volledig aan bij alle andere posters.
Sterkte!
sep blaas
19-10-2009, 14:56
zeer naar om te horen en daarom bij deze veel sterkte gewenst aan familie/vrienden, maar ook aan de spelers van desbetreffende teams, want kan mij voorstellen dat ook dit er wel inhakt als je zelf een pot aan het voetballen bent en dan opeens zo een nieuws te horen krijgt.
Sep
Gecondeleerd met het verlies en sterkte in de komende moeilijke tijden voor iedereen die hem een warmhart toedroeg
geconderleerd familie vrienden en kenissen
johan-hamstra
19-10-2009, 16:34
Verschrikkelijk zoiets...
Veel sterkte voor familie, vrienden en kennissen!
Patrick V.
19-10-2009, 16:47
Veel sterkte voor familie, vrienden en kennissen
Veel sterkte toegewenst aan familie, kennissen, vrienden en mensen die dit van dicht bij heeft moeten meemaken.
Eric van Nieuwenhuyze
juunkes
19-10-2009, 22:26
Gecondoleerd aan alleen die en warm hard toedraagden aan Ron...Rust in Vrede!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.