Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: UEFA schorst Bulgaarse arbiter na vier penalty's
Jeugdscheidsrechter.nl > Scheidsrechters > Scheidsrechters nieuws
Dick
Anton Genov komt voorlopig niet in actie als scheidsrechter. De UEFA heeft de Bulgaar geschorst naar aanleiding van een duel met 'opmerkelijke gokpatronen'.

'Na een onderhoud met de scheidsrechter in kwestie heeft de UEFA besloten Genov tot nader order geen wedstrijden toe te wijzen', zei UEFA-woordvoerder Rob Faulkner. De Europese voetbalbond onderzoekt de aantijging van omkoping.

Een van de wedstrijden die onderwerp van onderzoek is, is de vriendschappelijke interland van Macedonië tegen Canada op 14 november (3-0). Genov deelde vier strafschoppen uit, aan beide ploegen twee. Canada miste beide penalty's. Rond de wedstrijd werden 'opmerkelijke gokpatronen' geconstateerd, zo meldde de UEFA.
Maikel
Het is allemaal wat moeilijk te zien, maar dit zijn de beelden:
http://www.youtube.com/watch?v=p3rrDYmA3UI...layer_embedded#
Rik
Tja, de meeste penalty's zijn volgens mij wel terecht. Op basis hiervan zie ik geen reden om hem te schorsen...
Bovendien zijn de penalty's netjes verdeeld... Dan is er toch niet echt een reden om te denken dat de scheidsrechter er iets mee te maken heeft...
stephanoss
OP basis van deze beelden is het natuurlijk ook niet te zeggen. Maar als er extreem hoge bedragen gegokt zijn op een x aantal strafschoppen... Dan is het natuurlijk wel opmerkelijk. Je verbaas je werkelijk als je ziet waar je allemaal op kan gokken. Hoeveelheid corners(meer of minder dan), hoekschoppen (meer of minder dan), vrije trappen (meer of minder dan), welke speler een kaart krijgt, welke speler scoort etc
topscoorder
QUOTE(stephanoss @ 16-12-2009, 18:32) *

OP basis van deze beelden is het natuurlijk ook niet te zeggen. Maar als er extreem hoge bedragen gegokt zijn op een x aantal strafschoppen... Dan is het natuurlijk wel opmerkelijk. Je verbaas je werkelijk als je ziet waar je allemaal op kan gokken. Hoeveelheid corners(meer of minder dan), hoekschoppen (meer of minder dan), vrije trappen (meer of minder dan), welke speler een kaart krijgt, welke speler scoort etc

vandaar dat ik jouw met je porsche naar wedstrijden zie gaan biggrin.gif
Kevinoort
1ste penalty vindt ik moeilijk te zien, de 2de en de 3de vindt ik terechte strafschoppen en bij de 4de vindt ik niks aan de hand, de speler loopt er zelf tegen aan.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.