Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Arbiter Ovrebo verwerkt tirade Ballack nu in klooster
Jeugdscheidsrechter.nl > Scheidsrechters > Scheidsrechters nieuws
thuisfluiter
OSLO - De beelden staan velen nog op het netvlies: Michael Ballack en Didier Drogba die de Noorse arbiter Tom Henning Ovrebo de huid volschelden na de befaamde halve finale in de Champions League tussen Chelsea en Barcelona. Diezelfde Ovrebro is nu arbiter af. Hij is nu monnik en verwerkt de helse avond in Londen nu in een klooster.

De felle reacties na het duel in Londen, waar Barcelona eerder dit jaar onder meer door twee omstreden beslissingen van Ovrebro de finale haalde, deden de Noorse scheidsrechter besluiten zijn 'carrière' om te gooien, zo vertelde Ovrebo zondagavond op de Noorse televisie.

,,Die dramatische avond kon ik pas verwerken door me storten op spiritualiteit,'' zei Ovrebo tijdens een opzienbarende tv-uitzending zondagavond op de Noorse televisie. ,,En ik bied bij deze mijn excuses aan, aan Chelsea en de rest van de wereld. Pas als monnik kon ik een verklaring vinden voor mijn optreden die avond.''

Achteraf zei Chelsea-spits Didier Drogba dat het optreden van Ovrebro een 'fucking disgrace' was. Ovrebro stond enige tijd onder politiebewaking.

Ovrebro floot 205 wedstrijden in de Noorse Premier League en was actief op het Euro 2008 in Oostenrijk en Zwitserland. Hij floot Duitsland - Polen en Italië - Roemenië.
Janneman
Ik heb respect voor deze man en vind nog steeds dat de straf voor de Chelsea-spelers aan de lage kant is/ was. Ik hoop dan ook dat Ovrebo snel weer de fluit ter hand neemt.
stefanl
Weer lekker bezig.. Chelsea
arrogante k**club
k** ballack
k** drogba

schorsen dat volk!!
le_martin
QUOTE(Maarten89 @ 28-12-2009, 17:31) *

Stefan, ga eens even lekker naar deze website als je niet normaal kan reageren.

Tsja Maarten...

Ik vind eigenlijk dat hij wel gelijk heb...
Chelsea is een arrogante club....

En als je 2 van zulke spelers nog goed en proffesioneel vind, snap je er maar weinig vind....
Misschien moet Centenbakkie het wat anders verwoorden... maar fijne mensen vind ik het niet..
stefanl
QUOTE(le_martin @ 28-12-2009, 17:40) *

Tsja Maarten...

Ik vind eigenlijk dat hij wel gelijk heb...
Chelsea is een arrogante club....

En als je 2 van zulke spelers nog goed en proffesioneel vind, snap je er maar weinig vind....
Misschien moet Centenbakkie het wat anders verwoorden... maar fijne mensen vind ik het niet..

Okee, mn herkansing'

Vervelend Chelsea
Vervelende Drogba
Vervelende Ballack
RJdeMik
Reacties van de spelers is niet goed te noemen, maar Ovrebo geeft aan fout te zitten.
Dat is wel netjes van hem, maar jammer dat hij dat op het moment zelf niet in zag waardoor alle consternatie er niet was geweest dry.gif

Wel zonde dat door deze uitlatingen v spelers er weer een scheids gestopt is
sep blaas
nee, hoe kun je je als sr te kakken zetten. Ik bied mijn excuses aan aan chelsea en de wereld/ hahahahahaha. Wat een dikke lulkoek van de bovenste orde. Volgens mij heeft die man er idd goed aan gedaan de functie als sr neer te leggen, want zo'n zweefkees past niet in deze wereld.
Maar het zou wel heel zonder zijn als hij zo zweverig is geworden door het voorval. dat dit zo veel stress heeft veroorzaakt dat hij in een soort van Post traumiatische stress stoornis is terecht gekomen, maar dan zou dit weer heel veel zeggen over de voetbalwereld op zich zelf en de arrogantie en hardhard die hier mee te paard gaat. En dat kan ik mij wle wee voorstellen als er zulke belangen en geld afhangen van een wedstrijd.
Het is en blijft mensenwerk , dus ook sr zijn, en het is heel sneu dat een type als dropba of ballack niet ven het kloosterschap in duiken om eens tot zichzelf te komen.
Want het zijn en blijven toch ook wel in en in trieste spelers. Maar wat Ovredo nu doet slaat ook totaal nergens op

Sep
Eric van Marwijk
Tsja,
Als hij zich hierbij lekker voelt waarom niet, het zou denk ik niet mijn oplossing zijn. wat Chelsea doet kan overigens ook niet. 2e keer een Europeese topscheidsrechter die stopt door het toedoen van Chelsea en ook de 2e keer als ik me niet vergis de "Heer"Drogba.

Jimmy
QUOTE(Eric van Marwijk @ 29-12-2009, 00:38) *

Tsja,
Als hij zich hierbij lekker voelt waarom niet, het zou denk ik niet mijn oplossing zijn. wat Chelsea doet kan overigens ook niet. 2e keer een Europeese topscheidsrechter die stopt door het toedoen van Chelsea en ook de 2e keer als ik me niet vergis de "Heer"Drogba.

laugh.gif Die foto had je moeten bewaren voor verzin een titel
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.