Beste allen,
Op het risico af dat ik weer eens word beticht van 'prikken' moet me toch van het hart dat (de) leden van dit forum er opnieuw in geslaagd zijn om het onderwerp van een topic totaal te verkrachten en er een compleet nieuwe onderwerp van te maken.
Ik meende dat het onderwerp van deze topic luidde:
Het wordt steeds makkelijker, slidingbroeken en keeperstruienwaarin de starter (forumlid Wouter) zijn ergernis uitsprak over een regel, een kledingregel in dit geval, die tijdens de wedstrijd RKC-NAC werd overtreden en over de keuze van een scheidsrechter voor een bepaalde kleur shirt.
De overtreder van de kledingregel was iemand die deelnam aan de wedstrijd RKC-NAC, maar daar houdt verder elke verwijzing naar die beide ploegen en dus ook naar die wedstrijd volledig op!!!!
De keuze voor de kleur van het shirt van scheidsrechter Vink was, zo maak ik op uit de woorden van Wouter, in zijn ogen ook geen gelukkige.
Deze twee items waren volgens mij de inhoud van deze topic door Wouter opgestart. De meningen over de importantie van deze topic zullen/kunnen/mogen verschillen,! Die vrijheid kennen we in dit land en gelukkig ook op dit forum.
Maar het disrespect wat vervolgens aan Wouter wordt getoond, dient onmiddellijk de kop ingedrukt te worden.
Want .............. reeds de tweede reactie (van Sander1984) op de opening van Wouter maakte er qua inhoud ineens een totaal andere topic van. De kleur van een slidingbroek werd ineens de kleur van een kaart en uiteindelijk een verwijt dat iemand een bepaalde club aanhangt/niet objectief wordt geacht en weet ik wat al niet.
Ondanks de subtiele poging van één van de jongste leden van dit forum (qua lidmaatschap in ieder geval)
QUOTE(Sjarco @ 24-01-2010, 18:06)

Ik zie de link niet met slidingbroeken?
blijft de discussie in deze topic gefocussed op de overtreding van Leonardo en zijn gedrag nadien en of dat van trainer Maaskant.
De kleur van de slidingbroek en of de kleur van het shirt van de scheidsrechter is in deze topic helemaal niet meer terug gekomen of het moet zijn geweest tijdens het moment waarop ik in deze topic aan het reageren was. Wat ik overigens niet geloof.
Of het verzoek aan Freek om iets te doen op 'moderatorgebied' een pijnlijk verzoek is, kan ik niet goed beoordelen.
Ik hoopte dat de drie overige moderators de 'honneurs' op gepaste wijze zouden waarnemen, maar gelet op onderstaande quote, moet ik tot mijn spijt, in ieder geval vwb dit onderwerp, erkennen dat mijn hoop niet uitgekomen is.
[quote name='Martin' date='26-01-2010, 15:17' post='144193']
Berichten over Leonardo behoren toch ook tot de wedstrijd RKC-NAC of speelt Leonardo bij een andere club inmiddels?[quote]
Ik hoop opnieuw!
Ik hoop namelijk, beste Martin, dat dit antwoord is gegeven tijdens een soort black-out, waarbij ook jij de titel en de inhoud van de openingsreactie van Wouter verkeerd geinterpreteerd heb!
Want deze reactie, net als de meeste ander eacties in deze topic, slaat helemaal nergens op en heeft totaal niets te maken met het onderwerp waarvoor deze topic is geopend! Terwijl het nu, nog meer dan tevoren, jouw taak is om daarover te waken!
Sport- en prikgroetend Indian Jerry