Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Klassieker in handen van Pieter Vink
Jeugdscheidsrechter.nl > Scheidsrechters > Scheidsrechters nieuws
Dick
Vink leidt Feyenoord-Ajax Van onze Telesportredactie

ZEIST - Pieter Vink heeft aankomende zondag de leiding over het competitieduel tussen Feyenoord en Ajax. Een opmerkelijke keuze, aangezien hij in eerdere duels van Ajax hevig bekritiseerd werd door trainer Martin Jol.
Bij de Klassieker in de Kuip wordt Vink geassisteerd door Hans ten Hoove en Arie Brink. Ed Janssen fungeert als vierde official.

Indian Jerry
QUOTE(Dick @ 26-01-2010, 23:54) *

Vink leidt Feyenoord-Ajax Van onze Telesportredactie
ZEIST - Pieter Vink heeft aankomende zondag de leiding over het competitieduel tussen Feyenoord en Ajax. Een opmerkelijke keuze, aangezien hij in eerdere duels van Ajax hevig bekritiseerd werd door trainer Martin Jol.
Bij de Klassieker in de Kuip wordt Vink geassisteerd door Hans ten Hoove en Arie Brink. Ed Janssen fungeert als vierde official.

Beste Dick,

Ik ga er zoals altijd vanuit dat de heer Vink objectief de wedstrijd zal leiden en dat mijn club uit Amsterdam zal zegevieren(wishfull thinking dat wel wink.gif

Sportgroetend Indian Jerry
Dirk
Gelukkig zijn er ook nog velen, die hopen dat natuurlijk Feyenoord gaat winnen...

En mocht dat gaan plaats vinden door een klein foutje van Pieter Vink,
dan zal niemand in Rotterdam en supporter van de overige 17 eredivisie clubs (en ook ik niet) zich daar
druk over gaan maken.
stefanl
Had wel verwacht dat Vink hem zou fluiten.

Gaan er trouwens nog forumleden heen?
Ikzelf wel
juunkes
QUOTE(Dirk @ 27-01-2010, 13:02) *

Gelukkig zijn er ook nog velen, die hopen dat natuurlijk Feyenoord gaat winnen...

En mocht dat gaan plaats vinden door een klein foutje van Pieter Vink,
dan zal niemand in Rotterdam en supporter van de overige 17 eredivisie clubs (en ook ik niet) zich daar
druk over gaan maken.

Zo is het en niet anders...

Wat me trouwens wel opviel is dat Roelof Luinge al twee weken niet meer bij de aanstellingen staat!
Sander1984
Ach ja laten we het over de heer Vink maar niet meer hebben.....

Dit duel had geleid moeten worden door Nijhuis die doet het gewoon goed.

Vink is een beetje op zijn retour.....

en NEE dat heeft niks met RKC-NAC te maken.

Vind hem de laatste maanden slecht en warrig fluiten
LaGrait
Terechte beslissing.

Vink is gewoon nog steeds de beste scheidsrechter van nederland.
Bas Nijenhuis komt aardig in de buurt,alleen vind ik soms wat een on geintresseerde indruk maken.

Vink durft gewoon te doen wat die moet doen.
Loopt niet weg voor moeilijk beslissingen.
Dat maakt hem niet bij iedereen geliefd, maar daar heeft die gewoon maling aan.

Joey
QUOTE(Sander1984 @ 27-01-2010, 13:33) *

Ach ja laten we het over de heer Vink maar niet meer hebben.....

Dit duel had geleid moeten worden door Nijhuis die doet het gewoon goed.

Vink is een beetje op zijn retour.....

en NEE dat heeft niks met RKC-NAC te maken.

Vind hem de laatste maanden slecht en warrig fluiten

Ha-Ha ?
Janneman
Ik had persoonlijk Eric Braamhaar dit duel wel zien willen leiden. Zaterdag tegen Willem 2 floot hij een goede wedstrijd.
refereewals
ik heb wel vertrouwen in de kwaliteiten van Vink. hij is ervaren genoeg om de wedstrijd objectief tegemoet te gaan.

ik hoop voor hem en voor de wedstrijd dat hij geen cruciale fout maakt (het kan altijd gebeuren bij dit soort wedstrijden maar ik verwacht het niet) en dat de wedstrijd een eerlijke uitslag krijgt.

ik wens hem in ieder geval succes.
Aad
Volgens de KNVB zijn Blom, Vink en Nijhuis de besten gezien hun eerdere aanstellingen in de belangrijke wedstrijden. Vandaar dat na Ajax-feyenoord Blom, nu Vink aan de beurt is. Nijhuis en wellicht Kuipers komen volgend jaar vast ook wel aan de beurt.

Dat Jol kritiek op hem heeft is zijn probleem natuurlijk. Als je gewoon meer scoort dan je tegenstander hoor je niemand.
Keyos
Ik zal er bij zijn, het wordt eens tijd dat we (Feyenoord) eens de klassieker gaan winnen, al veel te lang niet van ze gewonnen... Overigens wat een feest zeg gisteren in het uitvak bij PSV, heb genoten.

Ik ben eerlijkgezegd wel blij met Vink, heb op 1 wedstrijd na geen slechte ervaringen met hem (uit Feyenoord oogpunt).
Robbie70
De klassieker van de armoede.....beide clubs spelen ver onder hun imago!!!

De clubs die nu de diest uitmaken zijn Psv en FC Twente....dus laat Parmantige Pietertje maar mooi die wedstrijd fluiten. Dit is geen topper!!
Aad
Klopt is geen topper, maar een KLASSIEKER!
Robbie70
Zuivere strafschop op Suarez, maar nivo was wel erg belabberd wat ik gezien heb.
RamonW
QUOTE(Robbie70 @ 31-01-2010, 16:38) *

Zuivere strafschop op Suarez, maar nivo was wel erg belabberd wat ik gezien heb.

Heb je het nou over Vink of over de wedstrijd?
Robbie70
Het nivo van de wedstrijd vond ik dramatisch. Als je dat vergelijkt met een topper in het buitenland was het werkelijk jeugd-voetbal. Totaal geen rust, veel balverlies en heel slecht positiespel.

De laatste 15 minuten sprongen me werkelijk de tranen in de ogen, als je bedenkt dat dit DE KLASSIEKER is !!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.