Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 aug 2018, 07:17

Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Shuttlerun en spelregeltoets 
Auteur Bericht
Pierluigi Collina

Bericht 
Eric O. schreef:
Trap 7 1/2 waar trap 7 genoeg was.
HAd best door KUNNEN lopen, maar tussen WILLEN en KUNNEN zit een groot verschil.

Spelregeltoets slecht gemaakt, slechts 9 goed. Waar ik normaal toch altijd ruim hoger scoor! :D

Iedereen succes..........en denk eraan, het maakt niet uit om welke arm de aanvoerdersband zit, de winnaar van de toss mag de speelhelft kiezen, er mag slechts 1 persoon tegelijk coachen in het coachvak, deze hoeft na het geven van aanwijzingen NIET te gaan zitten, er mag in dit coachvlak geen reclame worden aangebracht, net zo min als in het doelvak of de doelnetten en een wisselspeler die op de bank zit en jou op grove wijze beledigt dien je van het speelveld te zenden door middel van het tonen van de rode kaart.

Hmmmzzz, in mijn spelregeltoets die ik 2 maandjes geleden maakte moest de aanvoerdersband toch echt om de linkerarm ;). Naja zal nog wel de oude regel zijn?

24 sep 2009, 00:50
Profiel WWW
Pierluigi Collina

Bericht 
Trap 7 nodig en gehaald, 8 vragen goed.

24 sep 2009, 10:43
Profiel
Club Scheidsrechter

Bericht 
Trap 9 en 1 fout bij de spelregeltoets (West 1)

24 sep 2009, 11:06
Profiel
Scheidsrechter op A-lijst

District: zuid2
Groep: zo4 za22
Bericht 
trap 8
en spelregelteots 5 goed helaas.. 1 vraag teveel fout voor te slagen

:P[color=#0000BF]....[/color]

26 sep 2009, 18:02
Profiel WWW
Scheidsrechter op C-lijst

District: Zuid 1
Groep: ASR1 en TTAV
Bericht 
MarF schreef:
trap 8
en spelregelteots 5 goed helaas.. 1 vraag teveel fout voor te slagen

Ik had trap 8 ook bij de shuttlerun waar trap 6 nodig was en ik had er helaas ook maar 5 goed, achja...dan maar herkansen he balen maar niets aan te doen

26 sep 2009, 19:19
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
2x9

26 sep 2009, 23:57
Profiel WWW
Pierluigi Collina

Bericht 
Palko schreef:
2x9 = 18 :P

27 sep 2009, 11:44
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
Spelregels een 6 en trap 9

Klik hier om een PB te sturen naar het team jeugdscheidsrechter.nl

27 sep 2009, 22:22
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
Martin schreef:
Spelregels een 6 en trap 9

Hey Martin,die 6 ben ik niet van jou gewend.Ikzelf had een 9 voor de spelregels en de looptest heb ik nog niet gedaan in verband met mn blessure.

Bennie.

knvb noord groep 21.
covs,zuid-oost drenthe.

28 sep 2009, 13:20
Profiel YIM
Pierluigi Collina

Bericht 
benniestrating schreef:
Hey Martin,die 6 ben ik niet van jou gewend.Ikzelf had een 9 voor de spelregels en de looptest heb ik nog niet gedaan in verband met mn blessure.

Bennie.

Nee ik ook niet, vergat soms de gele kaart erbij te geven, voor de rest waren de antwoorden wel goed ;)

Klik hier om een PB te sturen naar het team jeugdscheidsrechter.nl

28 sep 2009, 19:02
Profiel
FIFA scheidsrechter

Bericht 
Martin O. schreef:
Hmmmzzz, in mijn spelregeltoets die ik 2 maandjes geleden maakte moest de aanvoerdersband toch echt om de linkerarm ;). Naja zal nog wel de oude regel zijn?

is toch al wel een paar jaartjes zo dat de aanvoeder zelf mag weten welke arm.

RHM

28 sep 2009, 21:15
Profiel
Pierluigi Collina

District: West 1
Bericht 
Omdat ik in Januari pas voor de KNVB ben begonnen (daarvoor een aantal jaren clubscheidsrechter) hoefde ik geen spelregeltoets en conditie test te doen omdat ik in het nieuwe seizoen ben ingedeeld in AVJ4 (te weinig wedstrijden/rapporten voor indeling in een hogere groep) maar dat maakt mij niet zoveel uit ik fluit omdat ik het leuk vind.

Toch de toets gedaan en voor de spelregel toets 8 vragen goed viel een beetje tegen.
De conditie test was een lachertje ik hoef maar tot trap 5 wel heb ik mijn knie laatst bij een toernooi verdraaid en daar heb ik af en toe wat last van (na de wedstrijd niet tijdens) dus ik besloot het niet te overdrijven door te kijken wat ik zou kunnen halen. Opeens waren we bij trap 6 (zijn we al begonnen?)en ik realiseer me dat ik maar tot 5 hoef en om risico's te vermijden ben ik ermee gestopt.Ik ben geen conditie wonder maar trap 8 had ik zeker kunnen halen en met een beetje trainen denk ik dat iedereen dit eigenlijk wel haalt.

Persoonlijk vind ik de conditietest (voor de lagere groepen) onzin. Je conditie kan beter beoordeeld worden tijdens de wedstrijden die je fluit.De conditie test (in de lagere groepen) haal je m.i alleen niet wanneer je geblesseerd bent.

29 sep 2009, 16:15
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
Ab schreef:
De conditie test (in de lagere groepen) haal je m.i alleen niet wanneer je geblesseerd bent.

Daar vergis je je dan toch aardig in.............
Je moest eens weten hoeveel gasten ik met pijn en moeite die 5 trappen zie halen.
Zuurstof erbij en in de auto ligt mijn AED klaar. Beetje lullig om die vast NAAST de baan te leggen.

En die zijn echt niet geblesseerd, want zondag staan ze gewoon op het veld.
Het geeft te denken!

29 sep 2009, 16:23
Profiel WWW
Pierluigi Collina

District: West 1
Bericht 
Eric O. schreef:
Daar vergis je je dan toch aardig in.............
Je moest eens weten hoeveel gasten ik met pijn en moeite die 5 trappen zie halen.
Zuurstof erbij en in de auto ligt mijn AED klaar. Beetje lullig om die vast NAAST de baan te leggen.

En die zijn echt niet geblesseerd, want zondag staan ze gewoon op het veld.
Het geeft te denken!

Dat meen je niet................volgens mij moet je dan niet gaan fluiten dat kan je de spelers niet aandoen.
Hoe moet je dan een overtreding beoordelen in het strafschopgebied terwijl jij op de middenlijn staat?

29 sep 2009, 16:35
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
Martin O. schreef:
Naja zal nog wel de oude regel zijn?

Neen, een oude toets!!! :P

29 sep 2009, 16:52
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende