Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 21 okt 2018, 22:34

Antwoord op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
NK Veld 2010 
Auteur Bericht
Pierluigi Collina

Bericht 
De datum en plaats voor het NK Veld voor COVS teams is ook bekend, deze zal gehouden worden op 5 juni te Emmen op de velden van de Emmen AV. De organisatie ligt in handen van de 5 drentsche groepen en het team jeugdscheidsrechter.nl. Wij zijn benaderd om als volwaardig lid mee te denken en doen om tot een succesvol NK Veld 2010 te komen. Namen JS.NL zitten Hilko(Fluitgast) en Martin(Martin) in de organisatie, wij zijn hiervoor benaderd door onze eigen COVS vereniging. Verdere mededelingen zullen volgen via dit topic.

Groet Martin

N.B. zet deze datum in je agenda want ook dit is een dag waarop men veel JS.NL leden kan ontmoeten.

Klik hier om een PB te sturen naar het team jeugdscheidsrechter.nl

06 okt 2009, 08:02
Profiel
Pierluigi Collina

District: Noord
Groep: Za2
Bericht 
Is in ieder geval minder ver rijden. Of ik weer mee doe moet ik nog even over nadenken, want vorige keer voetbalde ik wel zo slecht, dat kan ik mijn team nauwlijks aandoen.;)
Ik hoop op een succesvol NK!

Laatst bijgewerkt door Rik op 06 okt 2009, 11:12, in totaal 1 keer bewerkt.

06 okt 2009, 11:11
Profiel
Pierluigi Collina

District: West II
Groep: Elite zaal
Bericht 
Is de datum (18/1) en plaats (Oss/Uden) van het NK zaal al definitief?

Webmaster van de Vlaardingse Scheidsrechters Vereniging

06 okt 2009, 12:17
Profiel WWW
Pierluigi Collina

District: Landelijk
Groep: ASR 1
Bericht 
Ik wil wel wedstrijden fluiten. Spelen zal ik maar niet doen, straks krijg ik een zware knieblessure...

Ik houd de topic in de gaten. B)

Marc van der Heide
Assistent scheidsrechter KNVB Veld (sinds 2010)
Scheidsrechter KNVB Zaal (sinds 2014)

06 okt 2009, 12:38
Profiel
Scheidsrechter op C-lijst

District: Zuid 1
Groep: ASR1 en TTAV
Bericht 
Marc schreef:
Ik wil wel wedstrijden fluiten. Spelen zal ik maar niet doen, straks krijg ik een zware knieblessure...

Vaak worden hier collega's uit de hogere klasse van het seniorenvoetbal gevraagd, twee jaar geleden in Venlo waren dit alleen maar hoofdklasse, eredivisie en jupiler league scheidsrechters.

06 okt 2009, 13:35
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
Hermanus schreef:
Is de datum (18/1) en plaats (Oss/Uden) van het NK zaal al definitief?

weet wel dat Oss/Uden plaats van handeling is voor het NK zaalvoetbal maar de datum weet ik nog niet maar het zal vast niet op maandag 18/1 zijn Herman. Het zal eerder 16-1-2010 zijn denk ik ;)

Laatst bijgewerkt door Martin op 06 okt 2009, 16:15, in totaal 1 keer bewerkt.

06 okt 2009, 16:14
Profiel
Scheidsrechter op C-lijst

Bericht 
Het NK Zaalvoetbal wordt overigens op 16 januari 2010 gehouden in Oss.

Bron: notulen groepsoverleg COVS Zuid II d.d. 21.09.09

Laatst bijgewerkt door Zuiderling op 06 okt 2009, 17:34, in totaal 1 keer bewerkt.

06 okt 2009, 17:33
Profiel
Pierluigi Collina

District: West II
Groep: Elite zaal
Bericht 
ff verkeerd gerekend met de datum van vorig jaar.

We gaan maar weer op zoek naar een huisje voor een groep 20 man in de buurt. Tips zijn welkom.

Webmaster van de Vlaardingse Scheidsrechters Vereniging

06 okt 2009, 17:50
Profiel WWW
Pierluigi Collina

Bericht 
Oss, je zou der maar wonen :P

06 okt 2009, 18:12
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
juunkes schreef:
Vaak worden hier collega's uit de hogere klasse van het seniorenvoetbal gevraagd, twee jaar geleden in Venlo waren dit alleen maar hoofdklasse, eredivisie en jupiler league scheidsrechters.

Dan heeft het niet veel reden voor mij om te komen. Ik ben een slechte kijker, een gemene voetballer dus als scheidsrechter kon ik nog een bijdrage leveren maar dat is dus niet nodig.... ;)

06 okt 2009, 18:35
Profiel
Pierluigi Collina

District: Oost
Groep: ZO4
Bericht 
Er wordt normaal gesproken gewerkt met trio's. Dus er is nog hoop voor je Janneman!

06 okt 2009, 18:55
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
Tukkerscheids schreef:
Er wordt normaal gesproken gewerkt met trio's. Dus er is nog hoop voor je Janneman!

Bedoel je assisteren? :o Dat is niks voor mij, vraag Mennoroth en Kevin maar (en vermeld Zweden er dan bij)

06 okt 2009, 19:01
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
Marc schreef:

Laten we alsjeblieft geleerd hebben van afgelopen juni, en scheidsrechters aanstellen van een fatsoenlijk niveau.
Ik heb dingen voorbij zien komen, waar ik als collega-scheidsrechter me de ogen voor uit de kop schaam. Zulke blunders kun je ab-so-luut niet verkopen aan je collega's.

Wij hadden in Venlo inderdaad de eer dat Pol van Boekel en Ed Janssen floten, maar met neutrale trio's van Groep 1 mensen en vaste assistenten ben je al een heel eind op de goede weg!

Slome sul aan de linkerkant en Pollie in het midden
Afbeelding

Hennie de Graaf en Ed Janssen (en wie is die bolle op de achtergrond? ;))
Afbeelding

06 okt 2009, 23:30
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
Geertje schreef:
Laten we alsjeblieft geleerd hebben van afgelopen juni, en scheidsrechters aanstellen van een fatsoenlijk niveau.
Ik heb dingen voorbij zien komen, waar ik als collega-scheidsrechter me de ogen voor uit de kop schaam. Zulke blunders kun je ab-so-luut niet verkopen aan je collega's.

Wij hadden in Venlo inderdaad de eer dat Pol van Boekel en Ed Janssen floten, maar met neutrale trio's van Groep 1 mensen en vaste assistenten ben je al een heel eind op de goede weg!

Ik wil dit topic niet te veel van het onderwerp doen afwijken maar met deze opmerking verklaar je min of meer dat alles onder groep 1 of groep 2 niet veel voorsteld. Net of het gewoon is dat scheidsrechters uit een iets lagere groep alleen maar blunders maken.

Zo'n opmerking vergalt het idee alleen al om er heen te gaan of zelfs deel te nemen aan het toernooi. Misschien een idee dit toernooi voor alleen groepen 1 en 2 te houden zodat je ook geen last hebt van de "mindere scheidsrechters". (en dan druk ik me nog heel vriendelijk uit) :angry:

06 okt 2009, 23:42
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
Het zaalvoetbal toernooi is gister per mail bekend gemaakt door het hoofdbestuur VCN, word toegewezen aan Oss/Uden.

07 okt 2009, 06:56
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 38 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende