Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 aug 2018, 07:19

Antwoord op onderwerp  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
COVS 
Auteur Bericht
Scheidsrechter op A-lijst

District: Landelijk
Groep: B
Bericht 
Ik ben ook lid van de COVS (Veendam e.o.)
Zeker aan te raden voor de mensen die na zitten te denken om er lid van te worden!
Trainingen zijn ook wel nuttig, en je kunt informatie vragen aan de mensen met "de ervaring" en er zijn mensen die je graag willen helpen als je nog jong bent (net zoals mij).

25 dec 2006, 16:21
Profiel WWW
Club Scheidsrechter

Bericht 
Ik weet niet zeker of ik mij wil aansluiten bij de COVS, maar ik heb viavia gehoord dat er een kantoor komt dicht bij een nieuwe club genaamd Forza Almere, en aangezien dit naast mijn deur is, wacht ik nog even af want vanaf almere naar bussum om een stukje aan mijn conditie te werken, tjaa...

Maar ik het geluk dat mijn conditie erg hoog is, want ik heb 3 jaar gevoetbald bij SC Heerenveen C1 en 2x B1. Dus mijn conditie zal nog een tijd goed blijven

12 jun 2007, 20:42
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
Als scheidsrechter heb je een hele andere conditie nodig als een voetballer hoor.
Trouwens je kan als eenmaal dat gebouw er is naast je deur altijd nog overstappen en COVS is niet alleen voor je conditie goed maar ook voor je ervaring en spelregelkennis.

Ik hoorde trouwens van mijn Docent dat binnenkort de lidmaatschap van COVS betaald wordt door de KNVB als KNVB scheidsrechter.

12 jun 2007, 21:05
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
Scheidsrechter NL schreef:
Ik weet niet zeker of ik mij wil aansluiten bij de COVS, maar ik heb viavia gehoord dat er een kantoor komt dicht bij een nieuwe club genaamd Forza Almere, en aangezien dit naast mijn deur is, wacht ik nog even af want vanaf almere naar bussum om een stukje aan mijn conditie te werken, tjaa...

Maar ik het geluk dat mijn conditie erg hoog is, want ik heb 3 jaar gevoetbald bij SC Heerenveen C1 en 2x B1. Dus mijn conditie zal nog een tijd goed blijven

Dat zegt niks, als jij heel de zomer niet traint.. ben je de meeste conditie weer kwijt!!!

12 jun 2007, 21:48
Profiel
Club Scheidsrechter

Bericht 
Maar ik kan de bal een de racefiets nooit lang staan, dus mijn conditie blijft redelijk hetzelfde, ik heb 1x de ShuttleRuntest gedaan dat was toen 12.0 volgens mij moet je 7 halen als ik dat goed heb

12 jun 2007, 22:44
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
Scheidsrechter NL schreef:
Maar ik kan de bal een de racefiets nooit lang staan, dus mijn conditie blijft redelijk hetzelfde, ik heb 1x de ShuttleRuntest gedaan dat was toen 12.0 volgens mij moet je 7 halen als ik dat goed heb

Wat je precies moet halen weet ik niet, wat ik wel weet is dat je alleen in Groep 1 en daarboven een shuttleruntest MOET doen bij de senioren. Alle andere KNVB scheidsrechters zijn dit niet verplicht.

12 jun 2007, 23:24
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
nickah schreef:
Wat je precies moet halen weet ik niet, wat ik wel weet is dat je alleen in Groep 1 en daarboven een shuttleruntest MOET doen bij de senioren. Alle andere KNVB scheidsrechters zijn dit niet verplicht.

Als je niet hoeft te promoveren.

Shuttle-run is wel nodig als je voor promotie in aanmerking wilt komen.

12 jun 2007, 23:29
Profiel WWW
Pierluigi Collina

Bericht 
Nou Scheidsrechter NL zo te horen moet je heel wat kunnen dus ik zou zeggen bewijs het maar volgend seizoen en dan praten we veder!

12 jun 2007, 23:30
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
Nou Scheidsrechter NL zo te horen heb jij een beren conditie en fluit je zoals Dick Jol in zijn betere tijden dus volgend jaar zien we wat er terrecht is van gekomen.

12 jun 2007, 23:32
Profiel
Club Scheidsrechter

Bericht 
Ik probeer de verwachtigingen waar te maken

13 jun 2007, 12:14
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
Palko schreef:
Als je niet hoeft te promoveren.

Shuttle-run is wel nodig als je voor promotie in aanmerking wilt komen.

Alle scheidsrechters die niet in groep 1 zitten en die denken de shuttle run en spelregeltoets niet te hoeven doen wil ik het volgende adviseren.

In Zuid 1 is er een brief verspreid door de KNVB met richtlijnen en eisen voor promotie / degradatie / behoud en inhoud wedstrijdpakket. Nu doe ik het even uit mijn hoofd.
Senioren groep 1, Trap 9. Niet halen, pakket groep 2, herkansing, niet halen degradatie.
Senioren groep 2, trap 8. Niet halen, pakket groep 3, herkansing, niet halen degradatie.
Enz.

Voor de jeugd weet ik het niet helemal maar zal in dezelfde richting zitten. Misschien dat iemand hier het verhaal al neer kan zetten, anders doe ik het vanavond wel even.

Eric

13 jun 2007, 14:25
Profiel WWW
Pierluigi Collina

District: Landelijk
Groep: ASR A
Bericht 
Klopt Eric.

Voor promotie moet je aan een aantal trappen voldoen. Als je de eerste keer 'zakt' krijg je nog een herkansing. Wel fluit je tot die tijd wedstrijden uit één groep lager. Bij de 2e herkansing 'zakken' betekent degradatie.

Voor de jeugdgroepen moeten we de volgende trappen halen:

Groep 21: 7 trappen
Groep 22 en 23: 6 trappen
Groep 24 en lager: 5 trappen

Bij senioren:
Groep 1: 9 trappen
Groep 2: 8 trappen
Groep 3: 7 trappen
Groep 4 en 5: 6 trappen.

Uiteraard moet je ook de spelregeltest met goed resultaat afleggen!

13 jun 2007, 15:37
Profiel
Scheidsrechter op A-lijst

Bericht 
Het is niet de shuttleruntest waar je je druk om moet maken, maar die kl*te spelregeltoets...
:P

14 jun 2007, 23:48
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
Spelregels zijn makkelijk :P

15 jun 2007, 00:13
Profiel
Scheidsrechter op C-lijst

District: noord
Groep: z2
Bericht 
zeker die fifa vragen zijn makkelijk.
ik scoor bijna altijd een 10 op die fifa toets.
Terwijl de knvb toets veel moeilijker zijn, met meer strikvragen.

<!--sizeo:5--><span style="font-size:18pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->see you on the dark side of the moon<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->

17 jun 2007, 14:28
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 71 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende