Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 aug 2018, 18:04

Antwoord op onderwerp  [ 76 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Landelijk COVS 2009 
Auteur Bericht
Pierluigi Collina

District: Noord
Groep: 3
Bericht 
Het verschil met deze man was dat hij in ieder geval nog floot..... Dus daar waren we allang blij mee..... :)

Nee het was een erg leuk toernooi.....

Ik ga geen woorden meer vuil maken aan de arbitrage....

Erg leuk om steeds weer nieuwe forum leden te ontmoeten...

Een compliment voor SEO is zeker op z'n plaats en ze zullen ook zeker geleerd hebben van bepaalde zaken ..... Maar dat hebben de 5 Drentse groepen ook gedaan na het futsal toernooi.

Klik hier om een PB te sturen naar het team jeugdscheidsrechter.nl

14 jun 2009, 20:41
Profiel WWW
Scheidsrechter op B-lijst

Bericht 
Ik vond het ook een geslaagde dag.

Maar ik vond ook dat de kritiek op de arbitrage zeker niet voor iedereen geldt. Het merendeel van de collega's deed wél zijn best om alle wedstrijden tot een goed einde te brengen.

15 jun 2009, 09:09
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
Dan zit er nog altijd een verschil tussen 'je best doen' en genoeg kwaliteit hebben om deze lastige wedstrijden tot een goed einde te brengen..

15 jun 2009, 10:21
Profiel
Club Scheidsrechter

Bericht 
ik was er ook en vond het een zeer geslaagd toernooi,er waren een paar goede en een paar minder goede arbiters , maar dat zal altijd zo blijven.
en Eindhoven het team waarin ik fungeerde werd 4e en niet zoals eerder vermeld 3e
we verloren door een strafschop die onze keeper perfect stopten ,het jonge talent scheidsrechter uit oost liet deze overnemen vond ik wat ver gezocht op zo een toernooi?
Maar oke we waren tevreden met onze 4e plek

Jack

15 jun 2009, 10:22
Profiel
Scheidsrechter op B-lijst

Bericht 
Geertje schreef:
Dan zit er nog altijd een verschil tussen 'je best doen' en genoeg kwaliteit hebben om deze lastige wedstrijden tot een goed einde te brengen..

Ik kan natuurlijk alleen voor mijn eigen trio spreken. En ik vond de arbiter die bij mij de leiding had een uitstekend toernooi fluiten met één spelregel foutje.

Honda45 schreef:
en Eindhoven het team waarin ik fungeerde werd 4e en niet zoals eerder vermeld 3e
we verloren door een strafschop die onze keeper perfect stopten ,het jonge talent scheidsrechter uit oost liet deze overnemen vond ik wat ver gezocht op zo een toernooi?

Regels zijn regels hè. Wat voor gezeur krijgt ie als ie t niet doet? :P

15 jun 2009, 10:30
Profiel
Pierluigi Collina

District: Oost
Groep: ZO4
Bericht 
Ik heb me wel verwonderd over de vliegende tackels (van links, rechts voren en van achteren), het gezeur op de arbitrage, de teamgenoten en de tegenstanders welke ik voorbij heb zien komen.
Ook de opvliegende reacties van sommigen die een overtreding moesten incasseren.
In meerdere gevallen werd erger alleen voorkomen door tussenkomst van teamgenoten.
Eigenlijk te gek voor woorden op een scheidsrechterstoernooi.
Beleving is goed, maar beheersing moet toch een eigenschap zijn die elke scheidsrechter bezit in mijn ogen.

Bij de strafschop die de doelman van Eindhoven stopte, stond hij reeds voor er geschoten werd ruim een meter voor de doellijn. Dat kan ik van 5 meter goed zien.
Als de bal er dan in gaat, zal de scheidsrechter niets doen. Maar als hij, zoals nu, gestopt wordt. Zal de strafschop overgenomen moeten worden.
Wat blijft is dat het een goede reflex was van de keeper (met oorbel) van Eindhoven.

15 jun 2009, 13:11
Profiel
Pierluigi Collina

Groep: 2
Bericht 
Tukkerscheids schreef:
Ik heb me wel verwonderd over de vliegende tackels (van links, rechts voren en van achteren), het gezeur op de arbitrage, de teamgenoten en de tegenstanders welke ik voorbij heb zien komen.
Ook de opvliegende reacties van sommigen die een overtreding moesten incasseren.
In meerdere gevallen werd erger alleen voorkomen door tussenkomst van teamgenoten.
Eigenlijk te gek voor woorden op een scheidsrechterstoernooi.
Beleving is goed, maar beheersing moet toch een eigenschap zijn die elke scheidsrechter bezit in mijn ogen.

Dan is het juist aan de scheidsrechter om dit in te dammen en niet met een bepaalde gemakzucht in het veld te staan. Optreden, vooral als het scheidsrechters zijn !! Vliegende tackles moeten minimaal met geel worden bestraft.

Maar al met al toch heel geslaagde dag. Het goede weer maakte veel goed.
Nu nog spierpijn...... en een zere knie van een sliding op ku(ns)tgras. :rolleyes:

15 jun 2009, 21:42
Profiel WWW
Pierluigi Collina

Bericht 
ReNé schreef:

Maar al met al toch heel geslaagde dag. Het goede weer maakte veel goed.
Nu nog spierpijn...... en een zere knie van een sliding op ku(ns)tgras. :rolleyes:

Jeetjuh Rene, zit je nog te zeuren over dat kleine schaaf wondje hahaha.

Klik hier om een PB te sturen naar het team jeugdscheidsrechter.nl

15 jun 2009, 22:52
Profiel WWW
Pierluigi Collina

Groep: 2
Bericht 
Menatwork schreef:
Jeetjuh Rene, zit je nog te zeuren over dat kleine schaaf wondje hahaha.

Zit al 2 dagen in de ziektewet....... :lol:

16 jun 2009, 20:52
Profiel WWW
Toeschouwer

Bericht 
Ben het wel met jack eens! Na zo'n redding laat je de strafschop niet overnemen.

Overigens viel me wel op dat er een knap meissie bij Enschede meespeelde. Kon goed voetballen.
Is zij ook scheidsrechter?

Ik vond het een leuk toernooi, maar de scheidsrechters pasten zich iets te veel aan aan het niveau van de voetballers. Jammer.

Of moeten we dit omkeren? Pasten de voetballers zich aan aan de scheidsrechters?
Kan natuurlijk ook!

Ik wil Deventer nog wel feliciteren met hun overwinning. Deze was over de hele dag bekeken m.i. terecht.

17 jun 2009, 15:58
Profiel
Pierluigi Collina

District: Oost
Groep: ZO4
Bericht 
Laten we dan nu met zijn allen afspreken dat we keepres bij strafschoppen niet terug fluiten als ze te vroeg naar voren komen. Maar dan ook niet als de 5 of 10 meter naar voren komen.....
Die jonge dame is ook een scheidsrechter ja. Een van de vele twentse talenten......

Laatst bijgewerkt door Tukkerscheids op 17 jun 2009, 16:18, in totaal 1 keer bewerkt.

17 jun 2009, 16:18
Profiel
Toeschouwer

Bericht 
Tukkerscheids schreef:
Laten we dan nu met zijn allen afspreken dat we keepres bij strafschoppen niet terug fluiten als ze te vroeg naar voren komen. Maar dan ook niet als de 5 of 10 meter naar voren komen.....
Die jonge dame is ook een scheidsrechter ja. Een van de vele twentse talenten......

Ik proef dat je je aangevallen voelt. Is niet nodig! Ook jonge scheidsrechters leren op termijn om te gaan met dit soort zaken en regel 18 en 19 te hanteren.

Dat ze een talent was kon iedereen zien! Altijd een pre voor een scheidsrechter als hij/zij kan voetballen!

17 jun 2009, 16:58
Profiel
Club Scheidsrechter

Bericht 
Ja juist Romario dat zijn net die dingetjes die ze als talent dan missen , komt omdat ze mijn inziens teveel geleefd worden en geen scheidsrechter mogen of kunnen zijn want er word mee gekeken met ze
en dat meisje kon aardig voetballen , beter dan mij ,hahahaha.
Maarja ben niet voor niets scheidsrechter geworden.

17 jun 2009, 17:09
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
Honda45 schreef:

:P
Wat een bekende uitspraak.............

17 jun 2009, 17:25
Profiel WWW
Pierluigi Collina

Bericht 
Honda45 schreef:

Inderdaad, dat hoor ik nou ook wekelijks langs het veld :P

Net als die grap van de modeshow :lol:

17 jun 2009, 18:45
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 76 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende