|
 |
 |
gestaakt vriendschappelijke wedstrijd
Auteur |
Bericht |
pjee
Pierluigi Collina
Geregistreerd: 04 dec 2012, 15:58 Berichten: 2512 Woonplaats: Enschede
District:
|
 Re: gestaakt vriendschappelijke wedstrijd
_________________Ik ben hier om te leren, oog af en toe wat eigenwijs, maar laat me graag door argumenten overtuigen.... https://www.facebook.com/pjtuil
|
09 feb 2018, 14:01 |
|
 |
flipfluitketel
Club Scheidsrechter
District:
Groep:
|
beste pjee dit is het laatste wat ik er over wil zeggen en dan ben ik er klaar mee.Jij noemt mij sr. onwaardig daar ik zijn naam noemde op het forum. Nou ik ben dan liever sr onwaardig zoals jij dat zegt dan dat ik zo als jij iemand in bescherming neemt die kinderen tot wangedrag aanspoort met kreten zoals ...schop zijn longen er uit...schop ze de kanker en sloop ze ... en nog meer van zulke uit spraken. Dan liever sr. onwaardig zoals jij dat noemt. Zulke trainers verdienen geen bescherming Pjee.......... maar ga gerust je gang ..... slotje erop met sportieve groet flipfluitketel.
|
10 feb 2018, 21:55 |
|
 |
Wouter
Pierluigi Collina
|
Vanaf nu: van alle mensen die we een kaart geven, de namen noemen op dit forum, Facebook, alles! In de krant met foto!
Ik bedoel... Waar leg je de grens...?
|
13 feb 2018, 01:59 |
|
 |
gijs1980
Pierluigi Collina
District:
Groep:
|
|
13 feb 2018, 14:20 |
|
 |
pjee
Pierluigi Collina
Geregistreerd: 04 dec 2012, 15:58 Berichten: 2512 Woonplaats: Enschede
District:
|
_________________Ik ben hier om te leren, oog af en toe wat eigenwijs, maar laat me graag door argumenten overtuigen.... https://www.facebook.com/pjtuil
|
18 feb 2018, 14:11 |
|
|