Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 21 sep 2018, 19:14

Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
FIFA REFEREE badge niet meer te koop 
Auteur Bericht
Toeschouwer

Bericht FIFA REFEREE badge niet meer te koop
FIFA badges niet meer te koop wegens de onbedoelds commotie..Zo had ik.her niet verwacht en gewild dus niet meer te koop.

Laatst bijgewerkt door Dennis87 op 27 apr 2017, 21:13, in totaal 3 keer bewerkt.

27 apr 2017, 16:50
Profiel
Toeschouwer

Bericht Re: FIFA REFEREE badge 2018 (ja 2018, lees het bericht voor
...

Laatst bijgewerkt door Dennis87 op 27 apr 2017, 21:11, in totaal 1 keer bewerkt.

27 apr 2017, 16:55
Profiel
Pierluigi Collina

District: Oost
Ga je er ook beter van fluiten?

https://www.facebook.com/pjtuil

27 apr 2017, 18:41
Profiel WWW
Toeschouwer

pjee schreef:

Puur cosmetisch. Ga je van een FIFA toss munt beter tossen? Ga je van FIFA gele en rode kaarten beter kaarten uitdelen?

Of je er beter van gaat fluiten mag je zelf bepalen:p

27 apr 2017, 18:52
Profiel
Pierluigi Collina

Dennis87 schreef:
pjee schreef:

Puur cosmetisch. Ga je van een FIFA toss munt beter tossen? Ga je van FIFA gele en rode kaarten beter kaarten uitdelen?

Of je er beter van gaat fluiten mag je zelf bepalen:p

Leuk voor je, man. Knap nagemaakt ook.
Maar je mag ze niet dragen als je wedstrijden fluit. Je hebt ze namelijk niet verdiend.
En het feit dat je ze probeert te verkopen is ronduit triest. Vertel je dan svp wel aan degenen aan wie je verkoopt dat je illegaal bezig bent? En dat wie ze draagt in overtreding is? En vertel de KNVB ook meteen even van je plannen, voordat iemand anders het voor je doet.

27 apr 2017, 20:52
Profiel
Toeschouwer

Goed, laat ik even iets verhelderen.

Ik heb getracht op een leuke manier een FIFA badge te maken omdat ik zelf het een leuk idee vond om het op een shirt te zetten. Ik had gedacht dat andere mensen misschien ook om dit idee nagedacht hadden en die hoopte ik een plezier te doen ermee.

Ik heb nooit gezegd dat je er OFFICIELE wedstrijden mee moet gaan fluiten .

Er worden nep FIFA munten, boekjes, kaarten en weet ik veel hoeveel zooi nog meer verkocht. Ook op dit forum. Daar hoor je niemand over, of worden deze mensen ook bij de FIFA gemeld?

Ik heb dit gemaakt uit het hart van een liefhebber, ik ben scheidsrechter maar geen KNVB scheidsrechter. Ik fluit pupillen en junioren 4e klasse.

Maar goed ik snap de boodschap en ik al de badges vernietigen. Ik heb het schijnbaar verkeerd ingeschat want het is niet mijn bedoeling om commotie te veroorzaken.

Bij deze zijn ze dus niet meer te koop en heb ik het bericht verwijderd.

Excuses voor de overlast, is niet mijn bedoeling.

Maar enige verwachting dat de nep FIFA kaarten verkopers ook aangepakt worden is hier wel terecht denk ik.

27 apr 2017, 21:11
Profiel
Club Scheidsrechter

Groep: Start
Dennis87 schreef:
Goed, laat ik even iets verhelderen.

Ik heb getracht op een leuke manier een FIFA badge te maken omdat ik zelf het een leuk idee vond om het op een shirt te zetten. Ik had gedacht dat andere mensen misschien ook om dit idee nagedacht hadden en die hoopte ik een plezier te doen ermee.

Ik heb nooit gezegd dat je er OFFICIELE wedstrijden mee moet gaan fluiten .

Er worden nep FIFA munten, boekjes, kaarten en weet ik veel hoeveel zooi nog meer verkocht. Ook op dit forum. Daar hoor je niemand over, of worden deze mensen ook bij de FIFA gemeld?

Ik heb dit gemaakt uit het hart van een liefhebber, ik ben scheidsrechter maar geen KNVB scheidsrechter. Ik fluit pupillen en junioren 4e klasse.

Maar goed ik snap de boodschap en ik al de badges vernietigen. Ik heb het schijnbaar verkeerd ingeschat want het is niet mijn bedoeling om commotie te veroorzaken.

Bij deze zijn ze dus niet meer te koop en heb ik het bericht verwijderd.

Excuses voor de overlast, is niet mijn bedoeling.

Maar enige verwachting dat de nep FIFA kaarten verkopers ook aangepakt worden is hier wel terecht denk ik.

Heb een poosje getwijfeld om wel/niet te reageren.

Ik snap je bedoeling en kan me voorstellen dat het in de opwinding niet bij je is opgekomen als het wel of niet mag.
Echter is er wel zo dat je ze moet verdienen en dus je ze niet zomaar kan kopen, daarom worden ze ook niet zomaar overal te koop aangeboden.
Datzelfde geld ook voor de KNVB badge, die mag je officieel pas dragen als je de KNVB scheidsrechters cursus hebt gevolgd.

Maar om het nu te vergelijken met de FIFA toss muntjes, en kaartenmapjes gaat me wat te ver. Deze zijn gewoon overal te verkrijgen, en zijn ook geen regels aan verbonden over het wel of niet mogen dragen. Dit is gewoon aan de scheidsrechter. Zelfde als voor hun de keuze is hoe ze het tenue inrichten, welke fluit ze gebruiken, en al die meuk.

28 apr 2017, 13:41
Profiel
Toeschouwer

Bericht Re: FIFA REFEREE badge niet meer te koop
De badges zijn gewoon op eBay te koop voor 50-70 euro. Replica's natuurlijk. Omdat dit niet haalbaar was heb ik besloten er zelf 1 te maken. KNVB verkoopt zijn badges en shirts vrij in de webshop en echt iedereen ook zonder opleiding gebruikt ze op mijn club. De KNVB heeft volgens mij ook aangegeven dat de shirts met KNVB logo gewoon gebruikt mogen worden. ATAG reclame idem.

Je mag zelfs in een trainingspak van Feyenoord fluiten als je geen aangewezen wedstrijd hebt.

Gaat erom dat Wouter zei dat je illigaal bezig bent. Komt de KNVB gestapo je dan ophalen als je een wedstrijd 6e klasse fluit met KNVB/FIFA badge?

Ik snap de discussie en daarom zijn ze niet meer te koop. Over illigaliteit te spreken, replica (dus nep) FIFA munten en boekjes verkopen is dus net zo erg!

28 apr 2017, 14:44
Profiel
Club Scheidsrechter

Groep: Start
Bericht Re: FIFA REFEREE badge niet meer te koop
Here you go: https://en.wikipedia.org/wiki/FIFA_Inte ... erees_List

Nu duidelijkheid? Ze mogen alleen gedragen worden als je aan bepaalde eisen voldoet. Lijkt me niet dat er ook maar 5 op dit forum zitten die daar aan voldoen, Daarbij zet je jezelf 1-0 achter voordat de wedstrijd ook nog maar is begonnen, Door er mee te lopen en te showen.

Daarnaast om terug te komen op je KNVB logo, volgens de KNVB mogen alleen scheidsrechters die de cursus (BOS of scheidsrechter veld) met succes hebben doorlopen. Volgens de regels van de KNVB mag je vanaf dat moment het logo dragen. Echter zal er niet op gecontroleerd worden. Het is aan verenigingen om hun taak daarin op te pakken.

29 apr 2017, 00:51
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 9 berichten ]