Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 21 nov 2018, 15:36

Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Wk finale 
Auteur Bericht
Scheidsrechter op A-lijst

District: West I
Groep: F,E,D
Bericht Wk finale
Het WK zit er inmiddels aan te komen en hopelijk zal dat een wat minder WK van NL zijn zodat we een Nederlandse scheids( Kuipers )veel kan fluiten maar wie zal nou volgens jou de Finale moeten fluiten.
Dit vraag ik, omdat ik geen buitenlands voetbal kijk en dus ook geen buitenlandse scheidsrechters zie hopelijk zien jullie meer en geven jullie je mening.

Rood: 01
Strafschop: 10

21 jan 2014, 09:47
Profiel
KNVB Scheidsrechter

District: Noord
Bericht Re: Wk finale
Nicola Rizzoli

21 jan 2014, 11:37
Profiel
Pierluigi Collina

Wat een kul onderwerp.

Ook ik draag de NL bijdrage aan de arbitrage bij het WK in Brazilie een zeer warm hart toe.
Hoop ook echt dat dit arbitrale team het ver mag schoppen.

Maar het is natuurlijk echt totaal bezopen en ben je in mijn ogen totaal van de pot gerukt om te denken dat een normaal denkend mens ook maar enig lichtpuntje haalt uit de mogelijkheid dat het NL elftal vroegtijdig wordt uitgeschakeld zodat een NL arbitrage team die WK finale kan leiden.
Laat staan dat je "de hoop" uitspreekt dat het een minder WK wordt voor de voetballers. Dan ben je echt niet met VOETBAL bezig.

Voor mijn part een herhaling van de WK finale van 2010. Spanje - Nederland, team Webb fluit de finale. Maar dan met een gunstig resultaat voor Nederland.

21 jan 2014, 12:00
Profiel WWW
Pierluigi Collina

Ericzelf schreef:
Wat een kul onderwerp.

Ook ik draag de NL bijdrage aan de arbitrage bij het WK in Brazilie een zeer warm hart toe.
Hoop ook echt dat dit arbitrale team het ver mag schoppen.

Maar het is natuurlijk echt totaal bezopen en ben je in mijn ogen totaal van de pot gerukt om te denken dat een normaal denkend mens ook maar enig lichtpuntje haalt uit de mogelijkheid dat het NL elftal vroegtijdig wordt uitgeschakeld zodat een NL arbitrage team die WK finale kan leiden.
Laat staan dat je "de hoop" uitspreekt dat het een minder WK wordt voor de voetballers. Dan ben je echt niet met VOETBAL bezig.

Voor mijn part een herhaling van de WK finale van 2010. Spanje - Nederland, team Webb fluit de finale. Maar dan met een gunstig resultaat voor Nederland.

Onderwerp is niet kul (hoewel: dat is jouw mening), hooguit de "wens" dat Oranje snel wordt uitgeschakeld (hoewel: dat is mijn mening). Verder vraagt hij gewoon wie volgens ons de finale zou moeten fluiten. Niet op alle slakken die Giovanni heten zout leggen hè!

Van mij mag die scheids uit Oezbekistan de finale wel fluiten. Als Oranje die maar wint!

21 jan 2014, 15:52
Profiel
Pierluigi Collina

Hij spreekt de "hoop" uit!

En dan heb je inderdaad naar mijn mening het voetballicht niet gezien.

WK hoort over voetbal en over voetballers te gaan. En voetballers horen een WK te winnen.
Scheidsrechters zijn hieraan ondergeschikt en horen dit ook te zijn.

Ik kan me niet voorstellen dat je inderdaad hoopt dat NL snel wordt uitgeschakeld, tenzij je een hekel hebt aan de Nederlandse voetballers, ten voordele van een arbitrage team.

Ik hoop dat Felix BRYCH de finale fluit. Dan weet ik in ieder geval zeker welk team er NIET in de (halve) Finale staat tegen eventueel een NEderlands elftal!

21 jan 2014, 16:09
Profiel WWW
Pierluigi Collina

Groep: ZA02
Ericzelf schreef:

WK hoort over voetbal en over voetballers te gaan. En voetballers horen een WK te winnen.

Ik kan me niet voorstellen dat je inderdaad hoopt dat NL snel wordt uitgeschakeld, tenzij je een hekel hebt aan de Nederlandse voetballers, ten voordele van een arbitrage team.

Ik hoop dat Felix BRYCH de finale fluit. Dan weet ik in ieder geval zeker welk team er NIET in de (halve) Finale staat tegen eventueel een NEderlands elftal!

dat is dan idd uit het voetbal oogpunt gezien :p

Klik hier om een PB te sturen naar het team jeugdscheidsrechter.nl

21 jan 2014, 16:47
Profiel

Ericzelf schreef:

Mag ik dan geen hoop uitspreken volgens mij is dat niet verboden toch en wat dan nog wat moet jou dat wat boeien :!:
Verder denk ik dat je me niet helemaal snapt ik spreek namelijk de hoop uit dat NEDERLAND ALS HET UITGESCHAKELD WORDT DAT DAN WEL VOOR DE HALVE FINALE GEBEURT EN DUS NIET METEEN.
Verder hoop ik voor Kuipers dat hij de finale mag fluiten en dat komt omdat ik hem de ALLERBESTE vindt.

27 jun 2014, 20:39
Profiel
Pierluigi Collina

District: Oost
Gio,

wat laat jij je weer lekker op de kast jagen. Wanneer jouw hoop mij niet hoeft te boeien, hoef je hem dus niet op een forum te zetten. Je zet een mening/hoop op een forum om daarmee anderen te prikkelen/tot nadenken te stemmen of om een reactie daarop te krijgen. En natuurlijk is het niet handig om te stellen dat je hoopt dat het Nederlands Team niet tot de halve finale reikt terwijl de gemiddelde Nederlander hoopt dat ze eindelijk eens een keer kampioen worden.

De hoop dat Kuipers de finale mag fluiten ALS het Nederlands Elftal wordt uitgeschakeld is er een die de gemiddelde SR wel met je deelt, maar de voorwaarde moet je daarbij wel heel duidelijk vermelden....

https://www.facebook.com/pjtuil

27 jun 2014, 21:44
Profiel WWW

pjee schreef:
Gio,

wat laat jij je weer lekker op de kast jagen. Wanneer jouw hoop mij niet hoeft te boeien, hoef je hem dus niet op een forum te zetten. Je zet een mening/hoop op een forum om daarmee anderen te prikkelen/tot nadenken te stemmen of om een reactie daarop te krijgen. En natuurlijk is het niet handig om te stellen dat je hoopt dat het Nederlands Team niet tot de halve finale reikt terwijl de gemiddelde Nederlander hoopt dat ze eindelijk eens een keer kampioen worden.

De hoop dat Kuipers de finale mag fluiten ALS het Nederlands Elftal wordt uitgeschakeld is er een die de gemiddelde SR wel met je deelt, maar de voorwaarde moet je daarbij wel heel duidelijk vermelden....

Ja maar daarom ben ik nog jong en daarom moet ik nog leren.

28 jun 2014, 12:08
Profiel
Pierluigi Collina

Groep: Za2
Goed bezig, Giovanni. ;)

Kuipers in de finale zou een bijzonder goed alternatief zijn voor het Nederlands Elftal in de finale, en als één van beide de finale bereikt denk ik dat we als Nederland tevreden kunnen zijn.

Finalekandidaten zijn denk ik Kuipers, Çakir, Pitana, Aguilar en Geiger met misschien als outsiders Carballo. Irmatov heeft te vaak fout gezeten, de Japanner is een gevalletje diepe pech en veel andere scheidsrechters hebben toch een aantal keer ernstig fout gezeten. Gassama en Doue hebben natuurlijk hun wedstrijden redelijk gefloten, maar hebben beide niet de ervaring, uitstraling of kwaliteit voor de finale en Haimoudi al helemaal niet. Gelukkig is Kuipers een scheidsrechter die niks geks doet (Een beetje net als Pitana, Çakir en Geiger dit toernooi) dus ik denk dat de FIFA heel blij is met dergelijke scheidsrechters.

28 jun 2014, 16:12
Profiel
Pierluigi Collina

En de gast die nu aan het fluiten is dan, ene Webb?

28 jun 2014, 20:08
Profiel WWW

Groep: ZA23
Ik vond webb net ook wel goed.
Maar ik denk niet dat je de finale 2x op rij krijgt

28 jun 2014, 21:51
Profiel
Pierluigi Collina

heb de verlenging niet gezien wel hier en daar wat commentaar wat erop neer kwam dat Webb ook niet echt durfde. Iets met een 2e gele kaart, en iets met een sliding op de keeper. Ga morgen de verlenging dan nog maar eens een keertje bekijken. :P

28 jun 2014, 22:51
Profiel WWW
Scheidsrechter op B-lijst

District: West II
Groep: Za Jeugd D
Ik vond het wel meevallen met Webb. Liet lekker doorspelen, niks mis met zijn prestatie (wat ik ervan gezien heb in ieder geval).

Ik ben benieuwd wie de finale fluit. Ik denk Kuipers als het Nederlands elftal niet tot de (halve) finale reikt.

28 jun 2014, 23:40
Profiel
Pierluigi Collina

Denk en hoop dat Kuipers een goede kans maakt, maar ben bang voor hem dat Nederland er een stokje voor gaat steken (en dat hoop ik ook 8) )

29 jun 2014, 00:14
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 36 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende