Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 aug 2018, 18:06

Antwoord op onderwerp  [ 533 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36
Voorspellen 2014/2015 
Auteur Bericht
Pierluigi Collina

District: Oost
Bericht Re: Voorspellen 2014/2015
E.S. schreef:
@Ericzelf….
Die "getroffen gemeentes" waar jij het over hebt, zouden juist blij moeten zijn dat de Feyenoord-supporters elk jaar een keertje langs komen binnen hun "dorpsgrenzen" (want alles buiten Rotterdam is "dorp" he!!!).

Voorbeelden???
Ik noem het prachtige, nieuwe, centrum van Eindhoven. Zonder de sloopwerkzaamheden van Feyenoord-supporters in jaren 80 en 90, was dat er nooit gekomen.
NAC-stadion blijkt na een bezoek van Feyenoord vol te zitten met scheuren…. Waren ze anders nooit achter gekomen met zo'n "stil publiek"….
Stadion van Groningen (Euroborg) mede mogelijk gemaakt door Feyenoord-supporters…. Braken namelijk in laatste kampioensjaar van Feyenoord het halve Oosterpark-stadion al af!!!
(voor de jeugdige forumleden, onder de 50…… Ja, Feyenoord is ook wel eens een paar keer Kampioen van Nederland geweest….. Vorige millennium (dat dan weer wel!!!)
Kijk ook eens naar jullie (niet de mijne!) hoofdstad: @msterd@m. Sinds de Feyenoord-supporters er niet meer mogen komen, is de stad er niet gezelliger op geworden…..
De Wallen lopen leeg, coffeeshops moeten sluiten, ze schieten bijna elke week wel iemand af (nou is dat niet echt "negatief" maar toch….)

Recente (Europese) voorbeelden:
Middenstand in Nantes & Basel beleefden topdagen bij bezoek Feyenoord-supporters. Alle winkel waren "uitverkocht" (oftewel: leeg!)
Excursie in Rome door Feyenoord-supporters levert inzamelingsactie's op voor deze stad om geld te verzamelen om oudheden te renoveren. (Had Feyenoord er niet gespeeld dan wisten we niet dat er zoveel oude "troep" was in Rome……)

Om een lang verhaal, nog langer te maken……

Wat een klootviolen zijn het toch…. Zo doe je nog mee om de 2e plaats en zo sta je met lege handen….. (want als er niet binnen enkele dagen "iets" omgezet wordt bij de gasten, gaat het zeker niets worden…)

Hoe zeggen ze dat ook al weer…… Dit was een "overgangsjaar" (voor de 16e keer!!!!). Volgend jaar gaan we (weer) voor het kampioenschap!!!! (Hoop doet leven he?)

En, ondanks alles….. Ik ben en blijf een Feyenoord-supporter. Voor mij de mooiste club van Nederland!!!
Niet alle Feyenoord-supporters zijn "Hoollie's" (overigens). Maar ik durf te zeggen dat Feyenoord-supporters wel de trouwste supporters zijn (in Nederland) want zeg nou zelf….. Elke 2 weken zit het stadion "gewoon" vol met "klootviolen" (zoals ondergetekende) en elk jaar hopen we weer op succes….. En als het, weer, niet lukt, kankeren we op alles en iedereen maar als een "buitenstaander" iets zegt over "onze club", nemen we het toch weer op voor "onze club"….. hihihihi…. grappig eigenlijk he?

Groeten

Respect voor de echte supporter (overigens heb je die bij elke club wel hoor ;) )

https://www.facebook.com/pjtuil

19 mei 2015, 10:15
Profiel WWW
Pierluigi Collina

District: West II
toondebonth schreef:
Dank voor de felicitaties en E.S. veel succes in de Play-offs!

Volgens de statistieken van Giovanni heb ik nog 0,0009865432 % kans om de titel van je af te pakken, Toon. :wink:

Mocht dat niet lukken...... (Lijkt me sterk)..... dan feliciteer ik je (alsnog) van harte met het behaalde kampioenschap!!

Voor de goede orde:
Dat ik geen kampioen ben geworden, lag natuurlijk niet aan mij maar aan "anderen" (maar dat is logisch, volgens mijn voorbeeld J.C. te B. Spanje). :shock: Ik zie dit "voorspel-seizoen" dan ook als een overgangsjaar. Volgend seizoen moet het echt gaan gebeuren..... E.S. de paranormaal begaafde helderziende voorspeller.

Groetjes en een driewerf Hoera voor Toon.
Hoera
Hoera
Hoera

E.S.

19 mei 2015, 16:25
Profiel
Pierluigi Collina

Als je toch zo goed bent in voorspellen: heeft het zin voor mij om volgend seizoen mee te doen?

19 mei 2015, 16:48
Profiel
Scheidsrechter op A-lijst

Groep: G-ZA/ZO
Wouter schreef:
Als je toch zo goed bent in voorspellen: heeft het zin voor mij om volgend seizoen mee te doen?

Enkel als je graag floreert in de middenmoot.

19 mei 2015, 19:16
Profiel
Pierluigi Collina

Dan doe ik mee! Ik ben een kei in middenmoot.
Heb vroeger op middenmoten gezeten, vandaar.

19 mei 2015, 19:39
Profiel
Pierluigi Collina

Zou inderdaad wel leuk zijn als jullie allemaal weer meedoen met het voorspellen……

Maakt mijn overwinning alleen maar mooier!!!!
En bovendien…. Een 2e plaats (achter mij) is ook mooi :wink:

Groet

20 mei 2015, 13:07
Profiel
Pierluigi Collina

District: West 1
Groep: JC Za + G Zo
E.S. schreef:
Zou inderdaad wel leuk zijn als jullie allemaal weer meedoen met het voorspellen……

Maakt mijn overwinning alleen maar mooier!!!!
En bovendien…. Een 2e plaats (achter mij) is ook mooi :wink:

Groet

Hoho, de 2e plaats is al bezet! Foute mannen eindigen altijd 2e he..... :wink:

Omdat scheidsrechter zijn naast een hobby ook een vak is, en vakkennis kun je trainen waarmee je ook je eigen prestaties verbetert.
Like de pagina om op de hoogte te blijven: https://www.facebook.com/scheidsrechtersvak/

20 mei 2015, 15:18
Profiel
Pierluigi Collina

Als eerste dan maar voor aankomend weekend:

FC Grunningen - Excelsior ROTTERDAM 1-2
Roda (koempels) JC - De Graafschap superboeren 2-1
SC Hoerenveen - P$$$V 1-0
SC Cambuur/DKV - 30 km verderop - Heeracles/Heraacles Almelo (*doorhalen wat niet van toepassing is) 2-1
(lek van) PEC Zwolle - FC Twente/Schalke'04 3-1
NEK - @j@x 5-0
(k)AZ(en) - Willem 1/2/3 2-2
Ef Cee Duh Haag - FC Utreg 3-2
FEYENOORD - Fietstas/Chelsea B 5-0

NB.
Had ik al voorspeld dat Feyenoord kampioen gaat worden?????????

verkeerde topic… sorry….

19 aug 2015, 15:39
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 533 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36