Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2018, 07:48

Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Gekste situatie 
Auteur Bericht
Scheidsrechter op A-lijst

District: West I
Groep: F,E,D
Bericht Gekste situatie
Vraagje ben ik wel benieuwd naar namelijk het gekste wat jullie op een voetbalveld hebben gezien.

Rood: 01
Strafschop: 10

08 aug 2014, 16:52
Profiel
Scheidsrechter op B-lijst

District: zuid 1
Groep: startersgroep
Bericht Re: Gekste situatie
Haha, ik zag een overtreding op de keeper van de uitploeg, ik gaf dat aan en iedereen begreep het ook, tegenstanders liepen ook terug naar eigen helft.
Begint die keeper een tirade dat ik een thuisfluiter was en dat het geen panalty was en dat hij niks deed. Ik liet hem uitrazen en toen hij klaar was, vroeg ik hem rustig of hij wist waar ik voor gefloten had, toen ik eigenlijk de kaart wilde pakken kwam zijn aanvoerder naar mij toe terwijl andere spelers de withete keeper wegtrokken, de aanvoerder vertelde mij dat die keeper net zijn vader verloren had.
Waarna ik de kaart achterwegen liet.
Opzig hele maffe situatie denk, maar eigenlijk natuurlijk heel triest.
Later na de wedstrijd bood deze knul zijn excuses aan en werd er om gelachen.
Ik was blij dat ik mijn kaart nog niet getoond had, dit kwam denk doordat ik verbaast was om zijn reactie.

Al zullen sommige hier waarschijnlijk zeggen dat ik hem toch had moeten tonen. :(

08 aug 2014, 18:14
Profiel
Pierluigi Collina

Marco Smits schreef:
Haha, ik zag een overtreding op de keeper van de uitploeg, ik gaf dat aan en iedereen begreep het ook, tegenstanders liepen ook terug naar eigen helft.
Begint die keeper een tirade dat ik een thuisfluiter was en dat het geen panalty was en dat hij niks deed. Ik liet hem uitrazen en toen hij klaar was, vroeg ik hem rustig of hij wist waar ik voor gefloten had, toen ik eigenlijk de kaart wilde pakken kwam zijn aanvoerder naar mij toe terwijl andere spelers de withete keeper wegtrokken, de aanvoerder vertelde mij dat die keeper net zijn vader verloren had.
Waarna ik de kaart achterwegen liet.
Opzig hele maffe situatie denk, maar eigenlijk natuurlijk heel triest.
Later na de wedstrijd bood deze knul zijn excuses aan en werd er om gelachen.
Ik was blij dat ik mijn kaart nog niet getoond had, dit kwam denk doordat ik verbaast was om zijn reactie.

Al zullen sommige hier waarschijnlijk zeggen dat ik hem toch had moeten tonen. :(

Goed opgelost. Tenzij blijkt dat zijn vader nog leeft. :oops:

Ik had in een van mijn laatste wedstrijden bijna gescoord! SCO - Boeimeer, na een aanval geeft een verdediger de bal een ros. Ik stond, laat ik maar zeggen, vrij kut opgesteld. Bal komt vol op mijn knie en gaat met een prachtige boog over de keeper. Die hem gelukkig nog net over de lat kon tikken..... Ik heb hem vriendelijk bedankt. En de tegenstander gaf de bal bij de corner -want die moest ik toekennen- keurig terug.

08 aug 2014, 19:56
Profiel

District: West II
Groep: ZO 04
Mijn moeder zat op damesvoetbal en ergens begin jaren zeventig stond zij op het punt om haar allereerste doelpunt te gaan maken. De stand was 9-0 voor met nog een minuut of vijf te spelen toen zij de bal kreeg aangespeeld op een meter of dertig schuin voor het doel van de tegenstander, bal vol op de pantoffel en die ging met een prachtige boog over de keepster die veel te ver voor haar doel stond. Naast het doel stond een supporter van de tegenpartij met zijn arm in het gips en die vent riep.. we gaan er hier natuurlijk geen tien maken he en die sloeg die bal met zijn gipsarm zo uit het doel. Iedereen dubbel van de lach behalve mijn moeder, die moest worden tegengehouden anders had ze de rest van zijn botten waarschijnlijk ook gebroken :D

08 aug 2014, 20:33
Profiel

Groep: startersgroep
Ik heb nog een leuke, ik ben naast scheidsrechter ook coordinator scheidsrechters en ik moet er bij zeggen.....Kom niet aan mijn scheidsrechters.
Ik moest een c pot fluiten en één van mijn collega,s vertelde mij dat 1 van de supporters van de tegenpartij hem de week ervoor bedreigd had met "ik kom jou nog wel een keer tegen in de stad"
Ik dacht ....Oke die is de mijne.
Ik was koud begonnen en hij schold mij uit voor "let wel" PANNENKOEK.
ik heb de wedstrijd stil gelegd en die gast laten verwijderen voor uitschelden van de scheidsrechter.
Komt later de voorzitter vragen of het klopte dat ik iemand weg had laten sturen voor schelden met pannenkoek......
Toen ik hem het hele verhaal vertelde lag hij dubbel met de woorden "echt iets voor jou hé"
Later die vent nog paar keer gefloten, verder prima mee, toen ik het hem uitlegde waarom moest ook hij lachen.

Is aantal jaren geleden hoor, zou ik nu anders aanpakken denk ik....(of niet??) :lol:

08 aug 2014, 23:06
Profiel
Scheidsrechter op A-lijst

District: West 2
Groep: Zaterdag 5
Wat minder leuk maar toch een gek statistiekje, afgelopen seizoen 2 keepers met hoofdletsel/nekletsel afgevoerd zien worden naar het ziekenhuis. Waarbij de laatste in de nacompetitie. Keeper van een Haagse club, Na de klap van een botsing heeft hij ongeveer 16/17 keer gevraagd wat er nu precies gebeurt was. Afijn keeper afgevoerd wedstrijd verder. Nadat de wedstrijd af was gelopen en wij als arbitraal trio zaten te genieten van het zonnetje komt de keper het terrein weer op met bier in de hand.

Restant wedstrijd VDL A1 - Die Haghe A1 voor wedstrijddag 10 tegen 9, op wedstrijddag na uitspraak tuchtcommissie 9 tegen 9. Eindigen met 8 tegen 9 (natrappen) blijkbaar niets geleerd van de gestaakte wedstrijd.

Restant wedstrijd, SVDPW 2 (zo) tegen Spartaan 20 5 (zo). Half uur voor aanvang geen tegenstander, de wedstrijdcommisaris van SVDPW belt Spartaan 20. Deze man kreeg als antwoord "ze zijn nu aan het overleggen of ze wel zin hebben om te gaan" (25 minuten rijden). Uiteindelijk op komen dagen en natuurlijk te laat begonnen. Stand voor aanvang 4-4, eindstand 7-4 na een restant van 14 minuten.

Wedstrijdje op de eilanden (Goeree) 5 minuten voor het einde begint het te hagelen en voor een seconde of 20 best hevig. Stand was iets van 8-0, speler van de thuisploeg rent schreeuwend het veld over en halverwege schreeuwt hij daarbij uit "Bekijk het!" vervolgens rent hij het veld af trekt zijn shirt uit en is niet meer teruggezien (door mij).

01 sep 2014, 02:04
Profiel
Pierluigi Collina

District: Oost
Jvde schreef:

Wedstrijdje op de eilanden (Goeree) 5 minuten voor het einde begint het te hagelen en voor een seconde of 20 best hevig. Stand was iets van 8-0, speler van de thuisploeg rent schreeuwend het veld over en halverwege schreeuwt hij daarbij uit "Bekijk het!" vervolgens rent hij het veld af trekt zijn shirt uit en is niet meer teruggezien (door mij).

Toch wel een gele kaart getoond? :lol:

https://www.facebook.com/pjtuil

01 sep 2014, 08:24
Profiel WWW
Pierluigi Collina

District: Zuid 1
afgelopen week. Tijdens visuele controle staat een tweeling en roept, herken ons maar. Ik geef aan dat de de aanvoerder het van de tegenteam hen moet herkennen :)

ZVG 2 - ESZVV Totelos 1, 05-10-2018
Cromwiel 1 - Prinsland 1,12-10-2018
Botafogo 1 - DZV/Biggelaar en Zn 1, 02-11-2018

01 sep 2014, 08:59
Profiel WWW
Pierluigi Collina

Groep: za 4/zo4/zaal 2
Vorig jaar in dordrecht. Bij de wedstrijd Wieldrecht 2- Groote lindt 2 werd er een overtreding gemaakt door de aanvaller van de bezoekers. Ik fluit en maak een armzwaai in de richting naar het doel van groote lindt. Maar dus niet gezien dat er een wieldrecht speler achter mij doorliep. Resultaat: vol op zijn kaak en even knock out :oops: . Maar na een paar minuten kon hij toch verder. Later in de kantine maar een pilsje gegeven en er toch nog hartelijk om kunnen lachen al viel hem dat met een ietwat gezwolle kaak niet echt mee.

En ja, ik heb mezelf een rode kaart getoond :wink:

01 sep 2014, 09:50
Profiel
Pierluigi Collina

District: Noord
Groep: Za2
Wat ik zelf wel vrij gek vond, was op een toernooi ergens in een zaal... Mag dat tellen als op het veld? Met twee scheidsrechters stonden we te fluiten en opeens begon mijn collega op zijn fluit te blazen en te wijzen. Dus ik hem aankijken zo van 'Waar ben je nú weer mee bezig?' tot ik opeens op mijn schouder werd getikt en er een volledig naakte man naast me stond te springen. Later bleek dat ie er 35 euro en een biertje voor had gekregen. Ik vond het redelijk frappant. De wedstrijd is trouwens wel uitgespeeld.

01 sep 2014, 20:50
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 10 berichten ]