Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 okt 2018, 22:12

Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Feyenoord PSV 
Auteur Bericht
Scheidsrechter op A-lijst

District: West I
Groep: F,E,D
Bericht Feyenoord PSV
( Allereerst wil ik iedereen die nog op vakantie gaat een goede vakantie toewensen )

Gisteren was een bijzondere dag, de Johan Cruijff Schaal in de Arena, zonder Cruijff, een van de allerbeste ooit op deze planeet. Rare gedachte vond ik zelf, wel was het mooi om te zien dat beide aanvoerders op hun band nummer 14 hadden staan.

Dan over het vuurwerk, wanneer houdt het toch een keer op!!! :evil: :evil: :evil: je kan straks niet eens meer normaal naar een wedstrijd toe, zonder dat je denkt gaat dit wel goed. Dit moet nog steeds naar mijn mening harder worden aangepakt, want deze zuiplappen die hun gedrag niet beteren kan je beter weren dan arresteren, voorkomen is beter dan genezen zeggen ze toch. Kortom laat iedereen die een stadionverbod heeft zich op het politiebureau melden op het tijdstip dat hun club voetbalt. Lijkt mij een goede oplossing.

Verder vond ik het een saaie wedstrijd qua eerste helft betreft, op een paar momenten na. Tweede helft was er bij beide ploegen vele mogelijkheden om te scoren en dat vind ik leuker om te zien, 2e helft was een helft waarin beide ploegen ook meer van zich lieten zien en ook vaker bij het andere doel kwamen en kansen creëerde

Serdar vond ik naar een 6 fluiten, was op sommige momenten naar mijn mening niet aquadaat genoeg en oogde slapjes, niet dat ik hem zeer slecht vond fluiten, maar bij een vermaning mag je toch wat meer dreigend ( ja dreigend vink ik niet het goede woord ervoor, maar het andere woord kon ik even niet meer getypt krijgen ) overkomen. Over de penalty zeg ik zelf fifty/fifty je kan hem geven maar ook weer niet. Over die actie van Willems heb ik echter wel mijn grote vraagtekens, want volgens mij is het zo, dat als jij iemand een harde ruwe duw geef daar de rode kaart voor getoond moet worden en geen gele.
Ook vond ik hem zeer twijfelachtig overkomen, zoals bij die actie van Elia, waar hij wel de goede beslissing maakt om een doeltrap te geven, maar daar zeer over leek te twijfelen. Geef het aan zonder twijfel, dat komt veel krachtiger over, vooral op de spelers, waardoor er minder commentaar zal zijn van de spelers, en als je het dan fout hebt ja dat kan maar dan heb je het zo duidelijk gemaakt dat er minder commentaar zal zijn, lijkt mij althans.

Verder zoals ik zei, was het wedstrijd die steeds meer spanning en fleur kreeg, en waarin beide ploegen aan elkaar gewaagd waren. En deze JCS was misschien niet de allermooiste, maar zeker wel de bijzonderste.

Rood: 01
Strafschop: 10

01 aug 2016, 15:15
Profiel
Scheidsrechter op B-lijst

District: west2
Groep: so3
Bericht Re: Feyenoord PSV
beste giovanni
leuk stukje goed omschreven mijn inziens
ben het er voor 95 procent mee eens zeer zeker
wat willems betreft maar dat had je al gelezen