|
 |
 |
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
giovanni
Scheidsrechter op A-lijst
Geregistreerd: 09 okt 2012, 16:32 Berichten: 412 Woonplaats: maarssen
District:
Groep:
|
 Fc Barcelona - PSG
Allereerst moet ik zeggen dat Barça het dus weer heeft geflikt. Maar meer viel mij de scheidsrechter op, die op mij een twijfelachtige indruk maken en naar mijn mening niet overal goed zat met zijn beslissingen. Om een voorbeeld te noemen de handsbal van Mascherano vond ik wel degelijk een penalty. Kortom wat vonden jullie van de arbiter
_________________ Zonder respect geen voetbal. Met vriendelijke groeten Giovanni Geel: 07 Rood: 01 Strafschop: 10
|
09 maart 2017, 09:50 |
|
 |
pjee
Pierluigi Collina
Geregistreerd: 04 dec 2012, 15:58 Berichten: 2512 Woonplaats: Enschede
District:
|
 Re: Fc Barcelona - PSG
heb de wedstrijd niet gezien, wel links en rechts wat voorbij zien komen waarbij de indruk ontstaat dat Barca moest winnen. Ga nog wel eens kijken naar de samenvatting.
_________________Ik ben hier om te leren, oog af en toe wat eigenwijs, maar laat me graag door argumenten overtuigen.... https://www.facebook.com/pjtuil
|
09 maart 2017, 10:16 |
|
 |
Wouter
Pierluigi Collina
|
Niet best. 2 makkelijk gegeven penalty's Geel Piqué had rood mogen zijn Geel Neymar moest rood zijn, was gewoon ordinaire trap van achteren Di Maria mocht penalty krijgen en Mascherano rood Suarez had vaker geel mogen krijgen voor schwalbes
Maar goed... aan de andere kant: Als je Suarez dan toch een penalty geeft moet Marquinhos ook rood krijgen. Beide strafschoppen overnemen?
Cavani mist grote kansen. PSG heeft gewoon erg laf gespeeld. Onherkenbaar in vergelijking met 2 weken geleden, toen vond ik ze fabelachtig mooi spelen. Al met al het mooiste tweeluik dat ik in de laatste 10 jaar heb gezien. De eerste door de kwaliteit van PSG en verrassende uitslag, en gisteren vanwege de spanning, beslissingen en uitslag.
Heerlijk!
|
09 maart 2017, 11:23 |
|
 |
Ericzelf
Pierluigi Collina
Geregistreerd: 16 apr 2007, 16:51 Berichten: 3749 Woonplaats: Veldhoven (Zuid1)
|
Het is heel simpel Als je thuis met 4-0 wint dan mag je uit gewoon niet met 6-1 verliezen. Niet op dit niveau.
Momenten van de scheidsrechter? Net als in alle wedstrijden. Er worden beslissingen genomen. Soms pakken ze goed uit. Soms niet. Over het algemeen kun je de fouten tegen elkaar wegstrepen. Eerste pingel. Waar staat in de regel dat een overtreding (m.u.v. het spelen van de bal met de hand) met opzet moet gebeuren. Natuurlijk zoekt de aanvaller de uitglijdende speller op. Maar er is contact, zonder de bal te kunnen spelen. Valt hij makkelijk? Ja. Maar het hoort gewoon bij het spel.
Feit blijft..... met 4-0 voor staan en met 6-1 verliezen. En 3 doelpunten tegen krijgen in de laatste 5 minuten. Dat ligt niet aan de scheidsrechter. Als je daar in gelooft, of in een of ander complot, dan ken ik er nog wel een paar. En daar komen groene mannetjes in voor. En iets met een platte aarde. En een reis naar de maan die is opgenomen in een filmstudio in Hollywood.
Geweldige voetbalavond gehad.
|
09 maart 2017, 13:51 |
|
 |
gijs1980
Pierluigi Collina
District:
Groep:
|
|