Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 12 dec 2018, 23:30

Antwoord op onderwerp  [ 83 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Aanstellingen Michael 15/16 West 2 
Auteur Bericht
Pierluigi Collina

Bericht Re: Aanstellingen Michael 15/16 West 2
Referee Michael schreef:
Referee Michael schreef:
Hopelijk volgende week nog een wedstrijdje, maar dat is afwachten.

Helaas geen wedstrijd in het laatste weekend gekregen. Toch enigszins teleurgesteld, zeker toen ik zag wie de aanstellingen wel hadden gekregen. Op zaterdag zijn het de nr 1 tm 4 van de ranglijst en op zondag de nr 1,2,4 en 14? terwijl ik - bij de laatste tussenstand - 3e stond. Kan zijn dat ik enorm gezakt ben natuurlijk (al heb ik geen nieuw rapport gehad) maar vraag me toch af op basis van wat ik dan gepasseerd ben. Dit zijn namelijk geen random aanstellingen als je naar de posities op de ranglijst van de scheidsrechters kijkt.

Misschien kan ik je geruststellen... Ook ik stond 3e op de tussentijdse ranglijst. Ik kreeg 1 wedstrijdJE in de 1e ronde van de nacompetitie. Dat was het... Erg teleurgesteld. Seizoen voorbij.
Vandaag de plaatsingslijst gekregen... En ik mag een klasse hoger gaan fluiten!
Nou heb ik gekeken wie de finales in mijn groep hebben gekregen: de nummers 1-8-16-17-19-26-32 en zelfs 46 (die gedegradeerd is). Dus daar is geen peil op te trekken.
Ook kunnen ze die tussentijdse ranglijst beter niet meer sturen. Van de 48 man: Nummer 7 ging naar 26, 26 naar 10, 47 naar 24. Bijvoorbeeld...

08 jun 2016, 22:06
Profiel
Scheidsrechter op A-lijst

District: West II
ROHEEMWI schreef:
Referee Michael schreef:
Helaas geen wedstrijd in het laatste weekend gekregen. Toch enigszins teleurgesteld, zeker toen ik zag wie de aanstellingen wel hadden gekregen. Op zaterdag zijn het de nr 1 tm 4 van de ranglijst en op zondag de nr 1,2,4 en 14? terwijl ik - bij de laatste tussenstand - 3e stond. Kan zijn dat ik enorm gezakt ben natuurlijk (al heb ik geen nieuw rapport gehad) maar vraag me toch af op basis van wat ik dan gepasseerd ben. Dit zijn namelijk geen random aanstellingen als je naar de posities op de ranglijst van de scheidsrechters kijkt.

Je bent niet enorm gezakt hoor Michael, er is er maar 1 je gepasseerd :D. Ik heb komend weekend ook geen wedstrijd.
Heb wel bericht gekregen, dat ik donderdag 16 juni aangesteld ben bij een nog nader te bepalen wedstrijd, op een nog nader te bepalen terrein.

Haha, ik zag je voorbij komen ja. Raar dat jij dan ook geen aanstelling hebt gehad, ik kreeg inderdaad hetzelfde mailtje, dat ik ook de 16e erop sta, wellicht dus tot dan en anders wellicht tot volgend jaar bij de nacompetitie. Beide gepromoveerd zag ik :) al is zaterdag voor mij nog even afwachten, ben daarover nog in gesprek met de KNVB.

Laatst bijgewerkt door Referee Michael op 08 jun 2016, 22:34, in totaal 1 keer bewerkt.

08 jun 2016, 22:31
Profiel

Wouter schreef:
Referee Michael schreef:
Referee Michael schreef:
Hopelijk volgende week nog een wedstrijdje, maar dat is afwachten.

Misschien kan ik je geruststellen... Ook ik stond 3e op de tussentijdse ranglijst. Ik kreeg 1 wedstrijdJE in de 1e ronde van de nacompetitie. Dat was het... Erg teleurgesteld. Seizoen voorbij.
Vandaag de plaatsingslijst gekregen... En ik mag een klasse hoger gaan fluiten!
Nou heb ik gekeken wie de finales in mijn groep hebben gekregen: de nummers 1-8-16-17-19-26-32 en zelfs 46 (die gedegradeerd is). Dus daar is geen peil op te trekken.
Ook kunnen ze die tussentijdse ranglijst beter niet meer sturen. Van de 48 man: Nummer 7 ging naar 26, 26 naar 10, 47 naar 24. Bijvoorbeeld...

Bij jouw was er dan geen peil op te trekken maar bij mij waren het echt de hoogste (op die ene na) in de tussentijdse ranglijst. In de eindranglijst is er niet zoveel veranderd, behalve dat ROHEEMWI er tussendoor kwam :)

08 jun 2016, 22:32
Profiel

Nog een (vermoedelijk) laatste wedstrijd aanstaande donderdag. Soort Nacompetitie + doordat er extra plekken te vergeven zijn door invoering van de nieuwe 2e divisie dit jaar.

16-06-2016 | 20:00 | GSC ESDO 3 - DRL 2 op het terrein van Full speed in Delft.

De winnaar promoveert en de verliezer krijgt zondag nog een allerlaatste herkansing.

14 jun 2016, 22:11
Profiel
Pierluigi Collina

Groep: ZA-JB
Tot donderdag. Het beleid t.a.v. aanstellingen snap ik nog steeds niet.

08-12-18 15.30 uur Spartaan '20 JO17-1 - EVV Eindhoven JO17-1

14 jun 2016, 23:17
Profiel

En we gaan nog even dooor. Mijn 1e vrouwen wedstrijd dit seizoen en waarschijnlijk de allerlaatste (in het algemeen) van dit jaar.

18-06-2016 | 12:00 | Brielle VR1 - Wartburgia VR2 - ASR - Beslissings wedstrijd voor promotie/degradatie uit de 1e klasse.

16 jun 2016, 15:00
Profiel

Het seizoen zit er nu echt definitief op.

16-06-2016 | 20:00 | GSC ESDO 3 - DRL 2 op het terrein van Full speed in Delft.

Gestaakt na 45 minuten vanwege een onbespeelbaar kunstgrasveld. Het veld bolde op door de vele regen die viel. Hoeft niet meer uitgespeeld te worden, beide ploegen promoveren door het terugtrekken van een ander team.

18-06-2016 | 12:00 | Brielle VR1 - Wartburgia VR2 - ASR - Beslissings wedstrijd voor promotie/degradatie uit de 1e klasse.

Wartburgia won dit vrij gemakkelijk, was te zien dat ze een veel hoger niveau gewend waren. 0-5 en dit keer wel droog gehouden gelukkig.

19 jun 2016, 13:38
Profiel
Club Scheidsrechter

District: West2
Groep: Zo-G
Rob en Michael wat laat, maar alsnog gefeliciteerd met jullie promotie. Tot volgend seizoen in groep G!

05 jul 2016, 22:40
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 83 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6