Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 12 dec 2018, 22:37

Antwoord op onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Aanstellingen E.S. (Club SR & Club ASR) 2016-2017 West 2 
Auteur Bericht
Pierluigi Collina

District: West II
Bericht Re: Aanstellingen E.S. (Club SR & Club ASR) 2016-2017 West 2
Maandag, 22-08-2016 (SR)

GOZ JO19-1 - SJO Goudswaard-Piershil JO19-1 (oefen)

22 aug 2016, 13:15
Profiel
Pierluigi Collina

[quote="E.S."]Maandag, 22-08-2016 (SR)

GOZ JO19-1 - SJO Goudswaard-Piershil JO19-1 (oefen)[ 3-2 (1-2)/quote]

Scoreverloop & bijzonderheden:

08. Min. 0-1 (nr. 16)
14. Min. 0-2 (nr. 11)
20. Min. 1-2 (nr. 13)
rust
49. Min. 2-2 (nr. 09)
66. Min. 3-2 (nr. 10)
Einde

Een leuke, sportieve wedstrijd met af en toe een "rauw randje". NB. Dit betekende voor mij dat ik ook "scherp" moest blijven en af en toe de wedstrijd "kort" moest houden.

Met de coaches van te voren afgesproken dat er 1x per helft een "time-out" kon worden gehouden zodat er gedronken kon worden en de coaches hun teams aanwijzingen konden geven.
Dit is eigenlijk wel goed bevallen en zou misschien een idee kunnen zijn voor de KNVB. Naast de voordelen voor de coaches (& spelers) kan het ook een "positief" effect hebben voor de scheidsrechter.
NB. In de 2e helft werd de "sfeer" iets grimmiger, pittige (zo niet, smerige) overtredingen waardoor ik bijna "gedwongen" werd om bij deze vriendschappelijke oefenpartij kaarten te gaan trekken.
Door de "ingelaste time-out" kon ik (ook) even op "adem" komen en beide teams, afzonderlijk, toespreken… Dit had een goed effect want daarna waren de "scherpe randjes" (irritatie's) een stuk minder dan voor de time-out.

Huiskamervraag:
Een gasten krijgen een inworp. De speler "smokkelt" een aantal meters… Ik roep; "Ho maar…". De speler "smokkelt" echter nog meer meters…. Ik roep; "Terug…." maar de speler neemt op dat moment de inworp.
Ik fluit en roep: "Terug…..". Ik wijs de speler aan "waar" hij de inworp moet nemen…… De speler mokt wat en als hij de inworp neemt, heeft hij weer (ondanks weer een gil van mij) een aantal meters "gesmokkeld". Ik fluit weer en geef een vrije schop aan de thuisploeg. Vanaf de kant komt er commentaar……. Terecht of onterecht?

De vraag:
Is het terecht dat ik een vrije trap tegen geef/gaf of had ik de inworp moeten laten (over)nemen door de andere partij?

Ik was die jongen zo "zat" dat ik een vrije trap tegen gaf, onder het mom van; spelbederf. Wie niet luisteren wil, moet maar voelen…..
Achteraf denk ik dat ik "gewoon" de inworp aan de tegenpartij had moeten geven….

Roept U maar….

Groet,
E.S.

23 aug 2016, 10:52
Profiel
Scheidsrechter op B-lijst

District: west2
Groep: so3
beste es
heel goed dat je de 2e wedstrijd hebt laten schieten
voor het zelfde geld doe je het wel en raak je geblesseerd
Ik zelf was vorig jaar wel eigenwijs en floot 2 wedstrijden
achter elkaar in het begin van de competitie. Dat koste me
3 weken herstel.
na de winterstop als mijn conditie beter is fluit ik er wel
regelmatig 2 op 1 dag.
met sportieve groet happyfluiter

23 aug 2016, 11:56
Profiel
Pierluigi Collina

Woensdag, 24-08-2016 (SR)

GOZ JO15-1 - Strijen JO15-1 1-2 (0-2)

Wat een bloedhitte zeg….. Vooral de 1ste helft.
Daarom afgesproken om min. 1x per helft een "pauze" in te lassen om te drinken.

Was voor de dienstdoende scheids (moi :wink: ) ook pittig. Na een kwartier begonnen de hamstrings al te protesteren en was mijn shirt verandert van licht-blauw in donker-blauw :roll:

Spannend potje voetbal. De gasten qua veldspel iets beter (verzorgder) maar de thuisploeg onverzettelijk.
Kansen over en weer. Sportief (op 2-3 overtredingen met een geel randje na…) potje.

Nu een weekendje vrij…. Heerlijk (en wat een timing he? :wink: )

25 aug 2016, 15:56
Profiel
Pierluigi Collina

Zaterdag, 03-09-2016 (SR)

GOZ JO17-2 - Barendrecht JO17-7. 5-2 (2-1)

15. Min. 1-0 (nr. 07)
19. Min. 1-1 (nr. 17)
36. Min, 2-1 (nr. 11)
Rust
54. Min. Gele kaart, GOZ (nr. 08), onsportief gedrag (?) na overtreding
58. Min. 3-1 (nr. 11)
59. Min. 4-1 (nr. 07)
70. Min. 5-1 (nr. 11)
80+1 min. 5-2 (nr. 10)
Einde

Een leuke, gelijkopgaande, sportieve wedstrijd (met 1 smetje).
Het 1ste doelpunt valt uit een vrije trap, randje 16. Helaas heb ik geen "video-referee" want het was echt randje (misschien zelfs wel in het strafschopgebied??). De vrije trap wordt (echter) geweldig ingeschoten, keeper kansloos.

De gelijkmaker is ook prachtig. Een "beul" van een gozer speelt zichzelf vrij en haalt net buiten de 16 uit. De bal gaat knetterhard richting de kruising. De keeper van GOZ (mijn zoon) zweeft naar de kruising, raakt de bal nog met zijn vingertoppen aan, maar de bal is zo hard dat hij er (toch) ingaat.

In de 2e helft moet ik even optreden. De nr. 8 van GOZ verliest de bal aan zijn tegenstander. Is hierdoor zo gefrustreerd dat hij, in een uiterste poging de bal te heroveren, de tegenstander op zijn hielen trapt. Er zullen scheidsrechters zijn die dit beoordelen als "natrappen" :wink: en de speler "getrakteerd" zouden hebben met een rode kaart.
Maar niet deze scheids :D . Ik roep de nr. 8 bij me en zeg hem dat hij dit niet kan maken. "Geef hem een hand": adviseer ik hem...... "Nou echt niet" zegt de nr. 8. "OK, dan kun je nu vertrekken": zeg ik en toon hem de gele kaart.

Ik hoor het publiek langs de kant. "Waarom geeft de scheids hem nou een gele kaart?", "Zou de speler wat gezegd hebben?". Verbazing alom dus..... (Na afloop leg ik aan diverse "mensen" uit waarom ik de kaart heb gegeven en iedereen geeft mij gelijk.....).

De gele kaart blijkt wel "gunstig" te zijn voor de thuisploeg want ze scoren snel daarna 2 doelpunten achter elkaar. Hierna is de wedstrijd dan ook gespeeld. De 5-1 en 5-2 zijn dan ook voor de statistieken.

Na afloop veel bedankjes en complimenten van spelers en begeleiding. Ook de speler van de kaart komt naar me toe.
"Sorry, scheids, beetje dom van mij he?". Met een glimlach stuur ik hem naar de kleedkamer.

Lekker wedstrijdje om te fluiten. Op naar de volgende.....

PS.
Er zullen nu wel weer "regel-neukertjes" zijn die zeggen:
Daar had je geen gele kaart voor kunnen geven. Je had geel (of rood) voor de overtreding moeten geven maar je kan geen geel geven omdat hij zijn "excuses" niet aanbiedt...... Regel-technisch misschien niet maar ik hanteerde de regel: "onsportief gedrag van de speler" en daar mag je toch wel geel voor geven?. Zo niet? Jammer dan. :wink:

04 sep 2016, 17:47
Profiel
Pierluigi Collina

Groep: ZA 4
E.S. schreef:
E.S. schreef:
Maandag, 22-08-2016 (SR)

GOZ JO19-1 - SJO Goudswaard-Piershil JO19-1 (oefen) 3-2 (1-2)

Huiskamervraag:
Een gasten krijgen een inworp. De speler "smokkelt" een aantal meters… Ik roep; "Ho maar…". De speler "smokkelt" echter nog meer meters…. Ik roep; "Terug…." maar de speler neemt op dat moment de inworp.
Ik fluit en roep: "Terug…..". Ik wijs de speler aan "waar" hij de inworp moet nemen…… De speler mokt wat en als hij de inworp neemt, heeft hij weer (ondanks weer een gil van mij) een aantal meters "gesmokkeld". Ik fluit weer en geef een vrije schop aan de thuisploeg. Vanaf de kant komt er commentaar……. Terecht of onterecht?

De vraag:
Is het terecht dat ik een vrije trap tegen geef/gaf of had ik de inworp moeten laten (over)nemen door de andere partij?

Ik was die jongen zo "zat" dat ik een vrije trap tegen gaf, onder het mom van; spelbederf. Wie niet luisteren wil, moet maar voelen…..
Achteraf denk ik dat ik "gewoon" de inworp aan de tegenpartij had moeten geven….

En dat laatste, de inworp aan de tegenpartij geven, was exact hetgeen je had kunnen/moeten doen.
Inworp is niet correct genomen (namelijk niet op de juiste plaats).
Ik weet dit toevallig omdat ik eind vorig seizoen een soortgelijke situatie had en achteraf heb nagevraagd hoe ik had moeten handelen.

05 sep 2016, 18:03
Profiel WWW
Pierluigi Collina

@Hypotheekadviseur (Alfred).

Bedankt voor je reactie.

06 sep 2016, 00:34
Profiel
Pierluigi Collina

Woensdag, 7-9-2016 (SR)

GOZ JO15-1 - Besiktas JO15-1. 7-1 (5-0)

10. Min. 1-0
12. Min. 2-0
17. Min. 3-0
18. Min. 4-0
32. Min. 5-0
Rust
45. Min. 6-0
47. Min. 7-0
48. Min. Gele kaart, aanvoerder nr. 8 Besiktas), overtreding + handtastelijk
69. Min. 7-1 (nr. 18)
Einde

Een inhaalwedstrijd. Voor de bezoekers de 1ste wedstrijd dit seizoen.

Op een bloedheet kunstgrasveld bleek de thuisploeg al een aardig ingespeeld team te zijn en de bezoekers "los zand".
Individueel aardige spelers maar totaal geen team (nog). Met name de 1ste helft werden de bezoekers "zoek gespeeld".
Na de drinkpauze (halverwege de 1ste helft) stond het iets beter bij de bezoekers.

In de 2e helft lag het tempo veel lager. Na de 6-0, gevolgd door de snelle 7-0, raakten enkele bezoekers een beetje gefrustreerd. Tot dan toe was de wedstrijd zeer sportief maar nu werden er (door de bezoekers) gemene overtredingen gemaakt. Je voelt "het" aankomen!!! Voor mij zaak om even de teugels aan te trekken. Gevolg: Geel voor een pittige overtreding van de aanvoerder. Dat hij hierbij ook nog even een "tikkie" (met vlakke hand) tegen het achterhoofd van zijn "slachtoffer" gaf en hem "iets" toefluisterde, deed mij even twijfelen om hem nog een 2e gele kaart erbij te geven.
Nb. Het "slachtoffer" reageerde, gelukkig, niet op de (2e) actie van de aanvoerder waardoor ik het met een strenge vermaning (en dus 1 gele kaart) kon afhandelen.

Daarna nog enkele pittige (gemene) overtredingen van de bezoekers waar ik bovenop zat. Even een "stemverheffing":
"Mannen, nu is het klaar anders kunnen er nog meer gaan zitten op de bank....". Het signaal was duidelijk en werkte....
Geen problemen meer en (weer) sportief verder gespeeld. Na de ere-treffer (werd gevierd of het "echte Besiktas" de Champions Leaque had gewonnen :wink: ) snel afgefloten...... (Werd al donker).

Complimenten aan beide coaches, positieve coaching en goed hun spelers "onder controle".....
Nb. Een speler van de bezoekers liep heel de tijd te "mopperen".... Een paar keer ving ik het woord "K" op....
Dat was niet zozeer gericht tegen "iemand" maar meer als "stopwoordje". Op een gegeven moment ben ik naar hem toe gegaan en heb hem gezegd: "Als ik nu nog 1 keer het woord "K" hoor, kun je gaan douchen". De leider heeft hem toen gewisseld, toegesproken en later weer teruggewisseld. Niets meer gehoord!!! Prima actie van de leider.

Na afloop diverse complimenten gehad van spelers, begeleiders en publiek (Besiktas had veel vaders meegenomen....).
Men vond mij "eerlijk", duidelijk en vooral "goed" fluiten. Dat is altijd fijn om te horen.

Groet
E.S.

08 sep 2016, 08:41
Profiel

District: west2
Groep: so3
beste ES
weer een leuk stukje en zeer prettig om te lezen
lees ze altijd graag; Ook de situaties weer goed
opgelost op de ES manier hihihihi
Het is altijd fijn om te horen van vaders van de
tegenpartij dat je goed en eerlijk hebt gefloten
ondanks dat ze ruim verloren hebben.
Net wat je zegt goede spelers maken nog geen goed team
Ik dit weekend waarschijnlijk 1 van mijn laatste wedstrijden
voor de club bsc 68- woerden 1 daarna begint het echte werk
volgende week Tavv 2 -sportlust 3 met een begeleider erbij
Ben benieuwt hoe ik het er afbreng. Heb op de club aangegeven
dat ze me voor wedstrijden doordeweeks altijd kunnen bellen
Het zal wel ff vreemd zijn om na vele seizoenen voor de club
ineens 2 totaal vreemde teams te fluiten, maar ook wel een
leuke uitdaging.
met sportieve groet happyfluiter

09 sep 2016, 11:12
Profiel
Pierluigi Collina

Update t/m 02-10-2016

zaterdag, 10-09-2016 ASR
Vlotbrug 1 - GOZ 1. 2-1 (2-0)

zaterdag, 17-09-2016 ASR
WFB 1 - GOZ 1. 4-2 (1-0)

zaterdag, 24-09-2016 ASR
GOZ 1 - 's Gravendeel 1. 1-5 (0-2)

zaterdag, 01-10-2016 ASR
Bolnes 1 - GOZ 1. 3-0 (2-0)

Helaas dus alleen maar "gevlagd" bij het 1ste..... Het wordt wel weer eens tijd voor een wedstrijdje "fluiten" :wink:

03 okt 2016, 23:11
Profiel
Pierluigi Collina

Maandag, 03-10-2016 SR

GOZ JO19-1 - Barendrecht JO19-4. 3-3 (2-0)
West 2, 3e klasse, groep 01

18. Min. 1-0 (nr. 16)
30. Min. 2-0 (nr. 09)
Rust
50. Min, 2-1
53. Min. 2-2
69. Min. 3-2
80. Min. Gele kaart, GOZ nr. 16, te late tackle (net buiten de 16)
83. Min. 3-3
90+1. Min. Gele kaart, Barendrecht (aanvoerder)
90+1. Min. Gele kaart, GOZ nr. 04
90+2. Min.
Einde wedstrijd

Verslag:
Het betrof hier een inhaalwedstrijd.
Nb. De eerste inhaaldatum zou eigenlijk 28 september zijn (mijn verjaardag) maar werd (weer) uitgesteld naar vandaag.

Ik had er echt zin in. Het is namelijk alweer een tijdje geleden dat ik heb gefloten.
Barendrecht op plaats 2 met 10 uit 4, GOZ op plaats 4 met 6 uit 4.
Voor de thuisploeg dus een belangrijke wedstrijd, aan of afhaken!!!

In het begin zag je dit ook in de wedstrijd. GOZ ging vol gas en Barendrecht moest in de verdediging.
Net op het moment dat Barendrecht een beetje onder de druk uit begon te komen, scoorde de thuisploeg de 1-0.
De 2-0 na een half uur leek de beslissing te brengen. Met de nadruk op "leek".

Na de rust een totaal ander Barendrecht. Nu gingen zij "vol gas". De 2-1 en de 2-2 gaf het team vleugels. GOZ wist even niet meer waar ze het moesten zoeken. Gevolg was wel dat de wedstrijd weer een echte wedstrijd werd en een stuk "pittiger". Ik moet eerlijk toegeven dat het voor mij ook even "te" werd. Ik hou ervan om veel door te laten voetballen, veel voordeel te geven en vind ook dat spelers niet moeten "zeuren" (uitdelen en incasseren).
Achteraf vind ik dat ik het niet helemaal goed heb ingeschat (op dat moment). Ik had het strakker moeten houden (maken). Nu greep ik te laat in.....

In de 69ste minuut maakte de thuisploeg de 3-2 en kreeg het enkele minuten later een dot van een kans op de 4-2 (bal buitenkant paal). Bij een uitbraak van Barendrecht (80ste minuut) was de linksback van de thuisploeg te laat met zijn tackel en net buiten de 16 gaf ik een vrije schop. Nb. Later nog een leuke (kleine) "discussie" over gehad met een speler van Barendrecht die KNVB SR Jeugd groep 2 bleek te zijn..... Je zou het, volgens hem, ook hebben kunnen beoordelen als het neerhalen van een doorgebroken speler, dus rood. Dat vond ik een beetje te ver gaan....

Enfin.
Tegen 10 man maakte Barendrecht de 3-3. Je zag dat de ploeg nu hinkte op 2 gedachten. Vol voor de winst gaan of tevreden zijn met een punt?. GOZ moest vol in de verdediging en loerde op de counter.

En dan...... Vlak voor tijd (wat zeg ik? In de blessuretijd).
Bal wordt in het strafschopgebied van GOZ "gepompt". Een verdediger (GOZ) roeit de bal naar voren.... Ik draai me om om de bal te volgen. Ik hoor ineens een hoop gegil. Draai me weer om en zie een speler van Barendrecht kermend van de pijn op de grond liggen. Van alle kanten hoor ik gegil en er dreigt een opstootje..... Gelukkig komt het niet zover (dankzij ingrijpen van enkele spelers). Ik heb niets gezien. Ik hoor dat een speler van GOZ de speler van Barendrecht (moedwillig) heeft geschopt. Ik loop daarom richting de ASR (van GOZ) en vraag hem wat hij heeft gezien.
De ASR (ik ken hem als een goudeerlijke man) zegt dat de aanvoerder van Barendrecht een (klein) tikje heeft uitgedeeld en dat de speler van GOZ hierop de aanvoerdér een (behoorlijke) schop heeft verkocht.
Ik loop terug naar de spelers (mijn hersenen maken nu overuren) en besluit om beide een gele kaart te geven.
Nb. Mijn beweegredenen om "slechts" geel te geven ipv rood zijn: ik heb het zelf niet gezien. Ga dus af op mijn ASR.
Wat zouden jullie doen in een dergelijk geval?

In alle consternatie ben ik vergeten mijn horloge stil te zetten.... Hij begint dan ook te trillen...... De aanvoerder van Barendrecht wordt ook nog steeds verzorgd. Ik besluit te wachten tot het moment dat hij, ondersteund, weer opstaat en fluit dan maar voor het einde van de wedstrijd. Nog even doorspelen lijkt mij beter van niet. Stel je voor dat er nog even iemand "wraak" wil nemen..... Gelukkig zijn de leiders van beide teams het met mijn beslissing eens.

Zo eindigt deze wedstrijd op een hele rare (en vervelende) manier.

Wanneer ik later in de commissiekamer de leider van Barendrecht nog even spreek, zijn we het erover eens....
Het was een lekkere, fysieke pot over en weer, een terechte eindstand. Alleen het einde was "jammer".
En zo voel ik het ook nog steeds.....

Groet,
E.S.

04 okt 2016, 00:00
Profiel
Pierluigi Collina

Zaterdag, 08-10-2016 SR

GOZ JO17-1 - SHO JO17-2. 1-3 (1-3)

05. Min. 0-1 (nr. 11)
17. Min. 0-2 (nr. 10)
20. Min. 1-2 (nr. 08)
24. Min. 1-3 (nr. 10)
Rust

Einde

Een leuke, sportieve, Hoekse Waardse Derby met een terechte winnaar (op basis van de 1ste helft).
SHO begon gewoon beter, scherper aan de wedstrijd hetgeen resulteerde in een snelle voorsprong. Hierna liep de thuisploeg, zoals dat zo mooi heet, achter de feiten aan..... Toen de 0-2 viel, dacht ik even dat de wedstrijd gespeeld zou zijn, maar dit bleek het signaal voor de thuisploeg om helemaal vol gas te gaan. De 1-2 gaf dan ook weer hoop.
Die hoop kreeg wel een knauw toen vrij snel erna de 1-3 viel maar toch..... Het bleef een wedstrijd.

De 2e helft controleerde SHO de wedstrijd. Er waren nog wel wat kansen aan beide kanten maar er werd niet meer gescoord. Beetje jammer (vond ik) was dat SHO het tempo omlaag drukte.... Beetje tijdrekken hier en daar, af en toe een blessure iets "dikker" aanzetten..... Het was af en toe echt op het randje.... Dit zorgde natuurlijk voor wat irritatie's bij de thuisploeg welke ik door iets strakker te fluiten de kop in moest drukken..... Na 4,5 minuut extra tijd, floot ik af voor het einde.

Van beide kanten handjes en bedankjes. Complimenten aan beide begeleidingen van de teams. Positief coachend en geen gezeur bij een beslissing (in hun nadeel) van mij. Zo hoort het en (weer eens) fijn om mee te maken.
De kaarten konden (eindelijk) weer eens ongebruikt het mapje in.....

Groet.
E.S.

08 okt 2016, 21:51
Profiel
Pierluigi Collina

Zaterdag, 08-10-2916 ASR

GOZ 1 - NBSVV 1. 2-2 (0-2)

ik zou eigenlijk niet vlaggen deze wedstrijd. Ik merk namelijk dat mijn lichaam een beetje begint tegen te sputteren.
Afgelopen week best wel veel gedaan. Zaterdag vlaggen bij 1, maandag de JO19-1 gefloten, dinsdag vlaggen bij 1.
3 wedstrijden in 4 dagen.. Dat voel je wel!!!!!

De elftalleider van GOZ 1 is ook weer terug van vakantie dus hij zou (eigenlijk) gaan vlaggen.
Nb. Vandaar dat ik had aangeven dat ik de JO17-1 zou fluiten.....(om af te kicken :wink: )

Het liep echter anders...... Met een bruine kop kwam de elftalleider aan op de club. Zonder tas!!!!!
Toen ik hem vroeg in welke kleren hij ging vlaggen, keek hij mij verbaasd aan...... Vlaggen????
Jij vlagt toch????
Nb. Of ik het voelde vanmorgen? Ik had voor de zekerheid dus maar mijn (aparte) tas meegenomen met ASR kleding.

Enfin. Snel omkleden, snel even op de bank bij de verzorger en hoppa..... Daar ging "de baas" weer het veld op.

Binnen 5 minuten stond het al 0-1. Zou het weer zo'n middag worden? Na 5 wedstrijden hebben we al 0 punten.
Wordt het straks 0 uit 6?...... Het werd ook nog 0-2 (De stemming ging onder 0)

Om een lang verhaal kort te maken.... De mannen knokten zich terug naar 2-2 (1 minuut voor tijd de gelijkmaker).
Een verdiend gelijkspel (vind ik). En ook wel een broodnodig punt. Eindelijk van die hatelijke 0 af.

En ik?
Man, man, man,.... Het laatste kwartier heb ik echt op mijn tandvlees gelopen. Ik kreeg steken in mijn lenden. Een paar keer moest ik sprintjes trekken (waar ik nu, enkele uren na de wedstrijd, nog plezier, nou ja, plezier.....pijn.... van heb).
Nb. Vooral de 1ste helft kreeg ik een paar keer commentaar van "mijn eigen spelers" omdat ik "te eerlijk" vlagde (in hun ogen). Ik hou het er maar op dat ze gefrustreerd waren omdat ze zelf niet al te best speelden :wink:
In de 2e helft gaf er weer 1 "commentaar" op mij. Die werd (gelukkig) even door een medespeler "gecorrigeerd".
Na afloop hebben "ze" het weer goed gemaakt bij mij hoor.... (sorry, Eric....We zijn echt blij met je.... )
Je wint met z'n allen en je verliest met z'n allen.... Dat is een team (toch?)

Au, au, au
Groet,
E.S.

08 okt 2016, 22:19
Profiel

Groep: Za Jeugd D
E.S. schreef:

Nb. Vooral de 1ste helft kreeg ik een paar keer commentaar van "mijn eigen spelers" omdat ik "te eerlijk" vlagde (in hun ogen). Ik hou het er maar op dat ze gefrustreerd waren omdat ze zelf niet al te best speelden :wink:
In de 2e helft gaf er weer 1 "commentaar" op mij. Die werd (gelukkig) even door een medespeler "gecorrigeerd".
Na afloop hebben "ze" het weer goed gemaakt bij mij hoor.... (sorry, Eric....We zijn echt blij met je.... )

Au, au, au
Groet,
E.S.

Dit is zo ontzettend irritant en zo herkenbaar hè... Je loopt je de pleuris voor die gasten, en vervolgens schelden ze jou verrot terwijl ze zelf als een stel half gebakken eieren staan te voetballen (oftewel als natte kranten). Dan heb ik echt de neiging om die vlag door te geven aan de eerste beste die een mening over mijn functioneren heeft (van mijn eigen team dan he, om publiek en de tegenstander moet ik altijd alleen maar lachen).

09 okt 2016, 00:14
Profiel
Pierluigi Collina

devil mike schreef:
E.S. schreef:

Au, au, au
Groet,
E.S.

Dit is zo ontzettend irritant en zo herkenbaar hè... Je loopt je de pleuris voor die gasten, en vervolgens schelden ze jou verrot terwijl ze zelf als een stel half gebakken eieren staan te voetballen (oftewel als natte kranten). Dan heb ik echt de neiging om die vlag door te geven aan de eerste beste die een mening over mijn functioneren heeft (van mijn eigen team dan he, om publiek en de tegenstander moet ik altijd alleen maar lachen).

:wink: Inderdaad Mike.... Dat gevoel heb ik ook wel eens.... Ik heb voor mezelf een "grens" bepaald. Een keertje commentaar vind ik prima (2x mag ook :wink: ) maar als er woorden bijkomen als "klootzak, lul, of iets dergelijks -als het dus echt persoonlijk gaat worden -) gooi ik mijn vlag neer en loop ik zo het veld af. Verder vind ik dat het NA de wedstrijd "over" moet zijn. Even een situatie nabespreken is prima maar dan wel een normale toon.
Wat ik wel waardeer, is dat na de wedstrijd de meeste spelers naar mij toekomen en me bedanken (en excuses aanbieden wanneer ze commentaar hebben gegeven op mij). Helaas niet allemaal (er zijn erbij die zo bloedfanatiek zijn dat ze na een verliespartij even "onaanspreekbaar" zijn :wink: .... Die komen dan pas na het omkleden naar je toe.....).

Ach en weet je wat het is? Als een team lekker draait en punten pakt, is de ASR ook prima.
Als het team steeds verliest, het team niet draait, dan ben je als ASR ook een soort "afreageer-punt", want voetballers zijn net "mensen". Het ligt altijd aan een ander, niet aan henzelf natuurlijk :wink:
En zolang ik er nog steeds plezier aan beleef, ga ik door...... (Zelfs als het team verliest, kan ik er nog plezier uithalen als ik bijvoorbeeld, voor mijn gevoel, foutloos heb gevlagd of de SR mijn signalen overneemt.....)

Groet
E.S.

09 okt 2016, 09:12
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende