Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 jan 2018, 08:06

Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pjee ClubSr Sparta Enschede 
Auteur Bericht
Pierluigi Collina

District: Oost
Bericht Pjee ClubSr Sparta Enschede
Zit nog lekker relaxed op de camping, maar komend weekend gaan we weer op huis aan. Verwacht dus volgende week de eerste wedstrijden te gaan fluiten.

Al wel voor morgen een wedstrijd bij de concurrent laten schieten, en komend weekend een wedstrijd bij de eigen club.

https://www.facebook.com/pjtuil

23 aug 2016, 22:32
Profiel WWW
Scheidsrechter op B-lijst

District: west2
Groep: so3
Bericht Re: Pjee ClubSr Sparta Enschede
he pjee
je mag ook gewoon eerlijk zeggen dat je
het niet ziet zitten in die hitte te fluiten (lol) :D :D
maar geef je groot gelijk
nog een paar fijne dagen op de camping
happyfluiter

23 aug 2016, 23:28
Profiel
Pierluigi Collina

Vanmiddag toch maar even naar de club. Zie om 14.30 nog een wedstrijd waar geen SR op staat. Wie weet toch nog even fluiten. In en rond het huis is alles in orde, dus heb ik de handen vrij.

27 aug 2016, 11:24
Profiel WWW

heeepjee
ik ook om 1430 bekerwedstrijd dus s6 jij
elftal dat ik moet fluiten beetje haantjes
en kakel kippen hihihi
fijne dag met hopelijk veel fluitplezier
happyfluiter

27 aug 2016, 11:53
Profiel
Pierluigi Collina

Is geen fluiten geworden, maar vlaggen. De voorzitter heeft gefloten. Draak van een wedstrijd, toch nog even een vijftal doelpunten gezien waarbij er een meer werd gescoord door de uitploeg.

Daarna team van mijn zoon aan het werk gezien. 1e helft vanuit de dug-out, 2e helft weer met de vlag in de hand. 1-1 was een goed wegkomen van de thuisploeg. De eerste helft deden ze nog aardig mee, en hadden ze er zeker nog 2 bij moeten prikken, maar de 2e helft leek het er niet meer op. Laatste kwartier was het domweg alle ballen wegroeien, maakt niet waarheen, als die maar weg is. Kortom een punt gestolen tegen een betere tegenstander.

27 aug 2016, 20:40
Profiel WWW

he pjee
lekker bezig man en mooi dat gestolen punt
beter als ajax hihi die waren ook veel minder
maar die hielden het niet vol.
ik ook een leuke sportieve wedstrijd gehad
beker bsc68- floreant uitslag 6-1
5 minuten voor tijd vroeg floreant af te fluiten
zagen er geen heil meer in.
Thuis aangekomen zag ik mijn 1e officiele KNVB
aanstelling in mijn OP a categorie Lyra 3 - loosduinen 2
gaaaaaaaaaaaaf
deze is op 10 september terwijl mijn SO 3 curcus pas
op 12 sept. begint.
denk dat ze een zwaar te kort hebben aan scheids want
het is wel raar dat ze me aanstellen voordat mijn curses
is begonnen.
met sportieve groet happy fluiter

27 aug 2016, 23:23
Profiel
Pierluigi Collina

Woensdag 31-8-2016
18:30 Sparta E. JO17:3 - Sportlust Glanerbrug JO17-2d

28 aug 2016, 13:28
Profiel WWW
Pierluigi Collina

1e wedstrijd zit er weer op. Ging goed, conditioneel prima te doen. Ook na bijna 80 minuten lukte het nog prima er sprintjes uit te persen.
Sparta E. JO17-3 - Sportlust Glanerbrug JO17-2d
ruststand -3-0 eindstand 8-0

31 aug 2016, 20:52
Profiel WWW
Pierluigi Collina

Sparta E. JO17:4 Stevo JO17-3
Rust 0-2 eind 1-2

Puike wedstrijd twee teams die wilde voetballen en er ook voor gingen. Veel inzet, niet altijd technisch hoogstaand, maar wel zoals voetbal bedoeld moet zijn.

Eerste doelpunt was foutje van de keeper. Verdediger speelde de bal bewust, maar raakte hem verkeerd. In plaats van de bal gewoon te pakken raakte de keeper ietwat in paniek, en daar profiteerden de gasten van. Daarom maar even de tijd genomen om de keeper op de been te helpen en hem uit te leggen dat alleen bewust de bal spelen niet genoeg is, bewust naar de keeper gaat het om en iedereen kon zien dat dit hier niet het geval was.....
Ook mag vermeld worden dat beide teams een uitstekende grensrechter wisten te leveren.

Verder geen bijzonderheden.

Als ik me niet vergis staat donderdag avond Sparta E. JO17:4 - BWO jo17:??? op het programma. Toeval dat ik twee keer in een week hetzelfde team fluit. Hoop dat het wel net zo'n mooie wedstrijd wordt als die van vandaag.

03 sep 2016, 18:13
Profiel WWW
Pierluigi Collina

District: West II
Grappig, Pjee.
Ik had gisteren dus ook zo'n situatie. Verdediger speelt de bal "bewust" terug naar de keeper (mijn zoon). Hij doet dit echter op zo'n knullige manier (hard, hoog en met effect) dat de bal richting het doel gaat ipv ernaast (wat duidelijk zijn bedoeling was).

Ik zag de keeper (mijn zoon) "twijfelen". Wel of niet met zijn handen tegenhouden? Gelukkig was er geen druk van de tegenstander en kon hij de bal met zijn lichaam van richting veranderen (corner) maar toch......

Ik twijfelde ook.... Wat had ik moeten doen als hij deze bal wel met zijn handen had tegen gehouden? (Zeker wanneer er een aanvaller achteraan was gegaan?). Lastig....
Ik denk dat ik het had "laten gaan" (en niet alleen omdat het bij mijn eigen zoon gebeurde :wink: )

Groet
Eric

04 sep 2016, 17:21
Profiel
Pierluigi Collina

Ik had het laten gaan ja. Overduidelijk geval dit.

04 sep 2016, 17:26
Profiel WWW
Pierluigi Collina

07-09-2016 Sparta E. JO13:4 Saasveldia JO13-2

Lang geleden dan ik een wedstrijd van D'tjes heb gefloten. Was wel weer even wennen hoor. Hoekschop halverwege de doellijn, doeltrap vanaf de rand van de 16 en dat soort zaken.
Ruststand 2-0 Eindstand 4-3
Mooi wedstrijd die wat grimmiger werd naarmate het eind naderde en de gasten erin begonnen te geloven. Verscheidene dingen door de vingers gezien. Na afloop toch wel weer iedereen tevreden.

08 sep 2016, 08:32
Profiel WWW
Pierluigi Collina

08-09-2016 Sparta E. JO17:4 BWO JO17-5

Met enige vertraging, dank NS, begon de wedstrijd. Ik had doorgegeven dat ik een kwartiertje later zou zijn. Dat was erg krap. Beide ploegen, en het niet hebben van kunstverlichting bij het veld waar gespeeld zou worden, vonden dat kwartier prima, maar 16 minuten ging dus niet ;). Op weg naar het veld zag ik dat de uitploeg al op 0-1 kwam. De 2e aftrap van de wedstrijd gebeurde onder mijn leiding. Enthousiast, vol passie en overgave maar zeker niet onsportief ontspon zich een aantrekkelijk gevecht. De thuisploeg kwam na een minuut op gelijke hoogte, en niet veel later op voorsprong. Nog voor rust een speler bij me geroepen en ernstig toegesproken met het gewenste effect. Sterker nog direct na de reprimande waren de excuses daar, en toen we naar de kleedkamer liepen nogmaals met de toevoeging dat hij het prettig vond dat ik toch nog was gekomen om te fluiten.
De tweede helft ging het gevecht verder en werd het langzaam maar zeker een slijtage slag bij de spelers. De pijntjes en vermoeidheid deden het spel technisch gezien geen goed, maar de passie bleef onverminderd hoog. De gasten wisten nog twee maal te scoren waardoor de thuisploeg is uitgeschakeld in de beker en de gasten mogen hopen op een goed resultaat tegen de overgebleven concurrent. (persoonlijk denk ik dat de gasten dat prima moeten kunnen redden).
Opvallend dat ik een paar keer een vlagsignaal verwachtte vanwege buitenspel maar dat signaal achterweg bleef. Dit aan beide kanten. Had het idee dat de passie voor het spelletje bij de vlaggers hen af en toe wat over het hoofd deed zien. Anderzijds kon ik het ook niet altijd goed constateren en liepen de heren toch beter op lijn op die momenten ....

Heerlijk wedstrijd met veel tevreden geluiden na afloop. Als de afgelopen wedstrijden de opmaat zijn voor het komende seizoen dan wordt het genieten geblazen.

Rust: 2-1
Eind: 2-3

09 sep 2016, 15:25
Profiel WWW
Pierluigi Collina

17 september 16.30
Sparta E. JO19-3 - BWO JO19-2d

Rommelige wedstrijd met slecht voetbal. Leek bij tijd en wijle we pupillen voetbal, veel te veel man rond de bal, daardoor lastig om het spel te volgen zonder me in de drukte te begeven. Was dus ook niet mijn beste wedstrijd. Rust was het 1-2 eindstand 1-4. Verder beide ploegen in de tweede helft een keer geel. Had ook maar zo beide rood kunnen zijn.....

17 sep 2016, 22:58
Profiel WWW
Pierluigi Collina

24-09-2016 11.00 uur
Sparta E. JO13-4 vs. EMOS JO13-2

Een heerlijke wedstrijd met 2 prima grensrechters. Geen onvertogen woord in het veld of aan de lijn. Nou ja, voor zijn doen was de trainer van het uitteam enorm rustig. Een keer een opmerking, maar na mijn uitleg volkomen begrip. Even langs lopen en een high five. De beste man is het waarschijnlijk al lang vergeten maar in de jaren dat ik fluit heb ik twee keer een trainer naar het publiek verwezen, en hij was er een van. Een echte ijzervreter, fanatiek als wat maar wel realistisch, en na de wedstrijd altijd correct. Tja, en dan accepteer je misschien net iets meer :D

Ruststand 3-0
Eindstand 4-1 waarbij het uitdoelpunt uit een strafschop viel.

Bijzonderheid, deze wedstrijd speelde ene jongen Mulder mee. Zoon van Youri, die naar ik mij liet vertellen aan de kant stond.

24 sep 2016, 15:18
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 28 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende