Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 jan 2018, 08:02

Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pjee ClubSr Sparta Enschede 
Auteur Bericht
Pierluigi Collina

District: Oost
Bericht Re: Pjee ClubSr Sparta Enschede
8 oktober 2016 14.30 uur
Sparta Enschede 5 - Eilermark 2
0-2

Een lekker duel waarin het stevig aanpoten was om het geheel in goede banen te leiden. Uiteindelijk is dit wel gelukt, dankzij helaas een gele kaart ergens rond de 25e minuut in de eerste helft. 3 Keer in korte tijd een onbenullige ovetreding was voor mij even een signaal om op te treden. Natuurlijk onbegrip bij de gele kaart, maar na die kaart ook de hele wedstrijd geen gekke dingen meer mee gemaakt.

In de 2e helft zelf nog een korte time-out genomen omdat ik wel dingen zag maar het even kwijt was. Aan de kant een slok water genomen en een spons in de nek uitgeknepen. En toen ging het weer prima. Hoop dat deze black-out eenmalig was.
Hoe dan ook na de wedstrijd 2 teams die dik tevreden waren over de leiding. Ook de verliezende ploeg was tevreden en vroeg me of ik ze vaker wilde fluiten. Nou als Clubscheidsrechter zou dat maar zo een keer kunnen gebeuren.

https://www.facebook.com/pjtuil

08 okt 2016, 19:53
Profiel WWW
Pierluigi Collina

komende zaterdag mogen en kunnen we weer. Na een paar zaterdagen in de sporthal als coach bij het volleybal aanwezig te zijn geweest komende zaterdag de (kunst)wei in. Het enige niet ingeplande echte weiland???? Liever niet :P

Sparta E. MO15:1 Sportlust Glanerbrug MO15-1d om 14.30 uur

25 okt 2016, 14:12
Profiel WWW
Pierluigi Collina

pjee schreef:
komende zaterdag mogen en kunnen we weer. Na een paar zaterdagen in de sporthal als coach bij het volleybal aanwezig te zijn geweest komende zaterdag de (kunst)wei in. Het enige niet ingeplande echte weiland???? Liever niet :P

Sparta E. MO15:1 Sportlust Glanerbrug MO15-1d om 14.30 uur

David vs Goliath was het dus. Dit maal won Goliath dan wel. De dames van Sportlust waren een kop groter en zwaarder gebouwd. Het eerste doelpunt was er een die daar aan viel toe te schrijven. De verdediger loopt tegen de aanvaller en valt domweg om, vrije doortocht naar het doel, en doelpunt.
Voetballend was David wel de betere, tenministe wenbaarder technisch vaardiger, maar Goliath had ook wel een paar behendige spelers, die liepen voorin. Achterin was er niet veel voetballend vermogen, maar wel power, en daar kwam het dispensatie team mee weg.
Alles met elkaar een ongelijke strijd, 1-4

30 okt 2016, 12:06
Profiel WWW
Pierluigi Collina

5 november 11.00 uur
Sparta E. JO15:4 - GVV Eilermark JO15-1D
#3 (6 gespeeld 13 punten) - #1 (6 gespeeld 16 punten)

02 nov 2016, 10:24
Profiel WWW
Pierluigi Collina

pjee schreef:
5 november 11.00 uur
Sparta E. JO15:4 - GVV Eilermark JO15-1D
#3 (6 gespeeld 13 punten) - #1 (6 gespeeld 16 punten)

Ruststand 1 - 0
Eindstand 1 - 1

Thuisploeg had over geluk niet te klagen, bij de rust had het maar zo 1-7 kunnen staan. Waar de uitploeg moeite had het net te vinden had de thuisploeg maar 1 mogelijkheid nodig, over efficiënt gesproken.
De gelijkmaker was voor mij een leermomentje. Net toen ik dacht dat de keeper de bal wel zou pakken keek ik naar de grensrechter om te zien of die vlagde voor buitenspel... Dom, dom, dom. De beste man deed zijn best wel maar zijn signalen nog al onduidelijk. Hierdoor heb ik gemist (volgens de thuisploeg althans) dat de keeper de bal had, maar dat de aanvaller van de uitploeg de bal uit zijn handen trapte....
Overigens gezien de kansenverhouding blijf ik erbij dat de thuisploeg over geluk niet te klagen had ;)

Sukkel dat ik ben. Enfin, ik heb het een plekkie gegeven, en voor een volgende keer een betere aanpak. Na de wedstrijd vroeg ik mezelf af waarom ik sowieso kijk of er gevlagd wordt voor buitenspel als ik inschat dat de keeper de bal wel pakt.....
Volgende keer eerst de situatie afwachten, en dan pas naar een onduidelijk vlaggende ouder kijken. En ook in het praatje vooraf aangeven dat er duidelijke vlagsignalen gegeven moeten worden....

06 nov 2016, 13:03
Profiel WWW
Pierluigi Collina

zaterdag 12-11-2016 12:30
Sparta E. JO17:3 - Bon Boys JO17-3
#6 (5 gespeeld 10 punten) - #1 (5 gespeeld 15 punten)

08 nov 2016, 17:18
Profiel WWW
Pierluigi Collina

pjee schreef:
zaterdag 12-11-2016 12:30
Sparta E. JO17:3 - Bon Boys JO17-3
#6 (5 gespeeld 10 punten) - #1 (5 gespeeld 15 punten)

Heerlijke wedstrijd twee teams die bleven voetballen. Respect over en weer. Rust 1-3 eind 2-7.

12 nov 2016, 17:01
Profiel WWW
Pierluigi Collina

Komend weekend geen verplichtingen rondom volleybal, dus kunnen we op prime-time aantreden
Sparta Enschede JO19-3 - SDC JO19-4
#7 - #1

Afgelopen week won de thuisploeg van SDC JO19-3, maar dat is geen garantie voor komende zaterdag. De nummer 1 heeft 30 doelpunten voor en 4 tegen, dat zijn duidelijke cijfers :D Heb er in ieder geval zin in. Hoop dat de griep dan ook goed uit het lichaam is....

22 nov 2016, 13:50
Profiel WWW
Pierluigi Collina

pjee schreef:
Komend weekend geen verplichtingen rondom volleybal, dus kunnen we op prime-time aantreden
Sparta Enschede JO19-3 - SDC JO19-4
#7 - #1

Afgelopen week won de thuisploeg van SDC JO19-3, maar dat is geen garantie voor komende zaterdag. De nummer 1 heeft 30 doelpunten voor en 4 tegen, dat zijn duidelijke cijfers :D Heb er in ieder geval zin in. Hoop dat de griep dan ook goed uit het lichaam is....

Uitermate boeiend gevecht. De ruststand was 1-3 dit omdat de thuisploeg nogal pech had in de afwerking. Eindstand 4-4. 1 doelpunt afgekeurd wegens buitenspel (twijfel er nu nog aan, maar ik kon het zelf niet goed waarnemen) en 1 keer geel toen het allemaal wat grimmiger werd, waarna de rust weerkeerde.

26 nov 2016, 20:16
Profiel WWW
Pierluigi Collina

zaterdag 10-12-2016 11.00 uur
Sparta E. JO15-2 - Overdinkel JO15-1

Uitermate boeiende en goede wedstrijd. Prima spel werd door de beide teams op de mat gelegd. Uiteindelijk trokken de gasten met 2-3 aan het langste eind.
Na de wedstrijd van diverse ouder complimenten ontvangen voor de leiding, dat is dan weer mooi mee genomen.

10 dec 2016, 18:49
Profiel WWW
Pierluigi Collina

zaterdag 17-12-2016 11.15 uur
Sparta E. JO15-2 - Sparta E. JO15-4

Een oefenpotje dus. Al met al een leuke wedstrijd. In de eerste helft nog een minder leuk voorvalletje, er stond een vader met een klein kind binnen de omheiding een meter of 2 naast het doel, en een meter van de lijn. Toen ik de man verzocht om buiten de omheining te gaan staan deed die daar nogal moeilijk over, maar na enig aandringen ging hij al pratend en roepend toch buiten de omheining staan. In de rust kwam meneer verhaal halen, met zijn dochtertje aan de hand. Heb hem nog eenmaal uitgelegd dat ik daar geen behoefte aan had. Uiteindelijk droop meneer af nadat ik vertelde dat als hij zich niet wenste te gedragen ik het bestuur zou verzoeken maatregelen te nemen.

17 dec 2016, 21:40
Profiel WWW
Pierluigi Collina

21 januari 2017 10.00 uur
Sparta E. JO15-1 Enschede SC JO15-1
Rust 1-0 Eind 4-0

Koude dag, begonnen met (hardloop)handschoenen aan. Na een minuut of 20 deze in de zak van de broek gestopt. 1e helft ging gelijk op, de thuisploeg kwam een aantal keer goed weg door onnauwkeurigheid van de tegenstander.
Na rust waren nog geen 5 minuten op weg en stond het al 3-0 en daarmee was het verzet gebroken. Ik vermoed dat de uitploeg wat aan het experimenteren was geslagen. Althans ik mag hopen dat de jongen die de 2e helft stond te keepen niet vaker keept, want die kost dan zeker nog wel wat punten.

Sportieve wedstrijd, 2e helft wat minder ruimte, en dus wat rommeliger allemaal, maar geen wanklanken gehoord. Vriendschappelijk voetbal zoals het bedoeld moet zijn.

24 jan 2017, 16:55
Profiel WWW
Pierluigi Collina

28 januari 2017 11.00 uur
Sparta E. JO15:2 FC Fleringen JO15-1
Rust 4-0 Eind 5-1

Kom je 10.55 na de warming up het veld op blijkt dat er een speler van JO11 zwaar geblesseerd op het veld ligt. Wachten op de ambulance duurde erg lang, een gebroken been/enkel was iig geen spoedgeval. Hoe dan ook, met bijna 3 kwartier vertraging kon de wedstrijd beginnen. Aangezien het een oefenwedstrijd was met coaches afgesproken om 2 keer een half uur te spelen, en de rust ook flink in te korten en dan op het veld te blijven.

De uitploeg was in de eerste helft niet opgewassen tegen de thuisploeg, ik vermoed dat het wachten voor de wedstrijd daar ook een rol in speelde. Waar beide ploegen wel met een bal aan het rommelen waren voor de wedstrijd gebeurde dat bij de uitploeg op een andere manier.
Tijdens de wedstrijd geen gekke zaken. Of het moet weer zo'n buitenspelsituatie zijn geweest. Verdediger probeerde de bal te koppen, bal schiet door, en de vlag gaat natuurlijk omhoog. Viel geen doelpunt uit, dus veel gedoe gaf dat ook niet.
In vergelijking met vorige week een heerlijke dag om weer te fluiten, en op die manier de intervaltraining die voor morgen gepland staat maar al vast te doen. Morgen maar een duurloop.

28 jan 2017, 18:40
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2