Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 jul 2018, 17:16

Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Keeperswissel A-categorie 
Auteur Bericht
Scheidsrechter op A-lijst

District: West I
Groep: F,E,D
Bericht Keeperswissel A-categorie
Misschien een zeldzaamheid, maar alsnog.
Hoe zit het als een keeper vervangen word door een speler, mag de keeper dan het shirt van de speler dragen en andersom, want als je die speler dan al geel hebt gegeven kan het lijkt mij veel verwarring veroorzaken.

Rood: 01
Strafschop: 10

06 mei 2017, 19:33
Profiel
Pierluigi Collina

District: Oost
Bericht Re: Keeperswissel A-categorie
Ja hoor als jij het maar weet dat een speler en keeper van positie hebben gewisseld mag dat volgens mij gewoon. Persoonlijk denk ik niet dat ik daarvan in de war zal raken, gewoon een aantekening extra maken. ;).
Als speler/keeper zou ik het natuurlijk prettiger en frisser vinden om een schoon shirt aan te doen, maar dat is een ander verhaal. Overigens fluit ik wel kelderklasse, en maak regelmatig mee dat er meer spelers dan shirtjes zijn, en als er gewisseld wordt dat spelers dan shirtjes uitwisselen. Zal zeker niet correct zijn dat ik dat tolereer, maar het is gewoon niet anders. Ik heb er iig geen zin aan om mensen hun hobby te ontnemen door vergeetachtigheid dan wel te weinig beschikbare middelen.

https://www.facebook.com/pjtuil

06 mei 2017, 19:59
Profiel WWW
Scheidsrechter op A-lijst

District: West I
Groep: F,E,D
Bericht Re: Keeperswissel A-categorie
pjee schreef:
Ja hoor als jij het maar weet dat een speler en keeper van positie hebben gewisseld mag dat volgens mij gewoon. Persoonlijk denk ik niet dat ik daarvan in de war zal raken, gewoon een aantekening extra maken. ;).
Als speler/keeper zou ik het natuurlijk prettiger en frisser vinden om een schoon shirt aan te doen, maar dat is een ander verhaal. Overigens fluit ik wel kelderklasse, en maak regelmatig mee dat er meer spelers dan shirtjes zijn, en als er gewisseld wordt dat spelers dan shirtjes uitwisselen. Zal zeker niet correct zijn dat ik dat tolereer, maar het is gewoon niet anders. Ik heb er iig geen zin aan om mensen hun hobby te ontnemen door vergeetachtigheid dan wel te weinig beschikbare middelen.

Lijkt mij ook zo fris idd.
Maar shirt uittrekken is toch geel :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Rood: 01
Strafschop: 10

08 mei 2017, 21:22
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 3 berichten ]